Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Pagina’s vullen met: ze zijn te klein om headliner te zijn, of misschien als kleine co-head, of ze voldoen wel als sub, eigenlijk vooral toch Barn headliner…

Om dan volgend jaar vast te stellen: Ah ze zijn toch headliner. Want ja, exact ditzelfde hebben we niet voorbij zien komen over Maneskin.

Je weet toch nu al dat met nieuw materiaal stubru zich er vol zal achter zetten, wat die populariteit nog extra zal boosten. Vorst was toen trouwens onmiddellijk uitverkocht.
Ook gewoon. Jamie xx doet het solo al goed op grote podia, Romy haar solowerk bolt als een trein. Mensen zijn The xx echt niet vergeten en ik zie het goed mogelijk dat er wel wat songs van Oliver als Romy in de nieuwe setlist zullen kruipen - zoals dat bij een aantal Jamie-tracks ook gebeurde.

Zeven jaar weggeweest, de vraag naar hen is groot, denk ik hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467

Interessant stuk in De Standaard. Uiteraard brengt hij een aantal belangrijke dingen niet in rekening, zoals dat Pukkelpop vroeger nog inbegrepen campingtickets had, maar deze nu voor beide campings apart te betalen zijn, Tomorrowland belachelijke fees rekent om hun bandjes te versturen én dat de ticket afhankelijk van de verkoop/voorverkoop fors duurder werden.

Maar in het stuk wordt terloops ook vermeld dat Werchter aan +/- 90% van zijn combitickets verkocht heeft. Gaat dus niet meer lang duren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Of The National. Live /S Live krijgt dit jaar de Live Nation lievelingetjes Editors in ruil voor The National op Rock Werchter 2025.
Dan moet The National wel terugkeren in dezelfde periode waar ze nu al door Europa touren. Met Glastonbury, Primavera, Hurricane/Southside, DTRH en Inmusic die afvallen, blijven er toch minder redenen over om opnieuw een juni/juli festivaltour te doen. Of het moet zijn dat de juli-festivals (Werchter, Roskilde, Open'er, Mad Cool, Nos Alive) hen overtuigen om nog eens 2 weken af te komen. Maar ik zie er momenteel eerder Pukkelpop 2025 in.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Persoonlijk veel te hoog gegrepen wishlistje voor 2025 komt dan neer op...

Donderdag : Ghost - Depeche Mode
Vrijdag: Nick Cave - The XX
Zaterdag: Lady Gaga
Zondag: The National - Lana Del Rey
Dat zou wat wezen. Ik mis alleen een co-header op zaterdag.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Persoonlijk veel te hoog gegrepen wishlistje voor 2025 komt dan neer op...

Donderdag : Ghost - Depeche Mode
Vrijdag: Nick Cave - The XX
Zaterdag: Lady Gaga
Zondag: The National - Lana Del Rey
Met die rijtje headliners zou zelfs ik gaan twijfelen over een weekend ticket voor Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Persoonlijk veel te hoog gegrepen wishlistje voor 2025 komt dan neer op...

Donderdag : Ghost - Depeche Mode
Vrijdag: Nick Cave - The XX
Zaterdag: Lady Gaga
Zondag: The National - Lana Del Rey
Gaga naar Boutique, lijkt me daar de perfecte grote voor te hebben. En PJ als oude getrouwe anders gaan er toch vele in een zwart gat vallen :ROFLMAO:
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken