Rock Werchter 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Realistisch blijven natuurlijk: Pearl Jam die twee jaar op rij niet naar Werchter komen, is onmogelijk ;)
Pearl Jam zou dit lijstje in mijn ogen wel wat verbeteren. Op Ghost na, niet echt mijn soort namen. En Ghost verwacht ik eerlijk gezegd niet op RW.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Donderdag : Ghost - Metallica
Vrijdag: Pearl Jam
Zaterdag: Nick Cave - The XX
Zondag: Depeche Mode - Lana Del Rey
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
Donderdag: Nine Inch Nails - Depeche Mode
Vrijdag: The XX - Tame Impala
Zaterdag: LCD Soundsystem - Fred Again...
Zondag: The National - The Cure
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Eergisteren trouwens The Gaslight Anthem gezien in de AB. Prachtige show, zeer toegewijd publiek en Brian Fallon ... ik herkende hem niet meer, maar wat een stem zeg!

Het was al meer dan 10 jaar geleden dat ik ze gezien had (op Rock Werchter), maar ik begreep meteen waarom ik die band vroeger zo'n warm hart toedroeg.

Op de Werchtermainstage zal het moeilijker worden dan in de AB natuurlijk. Maar goed, ze hebben het al (in een ver verleden weliswaar) gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Eergisteren trouwens The Gaslight Anthem gezien in de AB. Prachtige show, zeer toegewijd publiek en Brian Fallon ... ik herkende hem niet meer, maar wat een stem zeg!

Het was al meer dan 10 jaar geleden dat ik ze gezien had (op Rock Werchter), maar ik begreep meteen waarom ik die band vroeger zo'n warm hart toedroeg.

Op de Werchtermainstage zal het moeilijker worden dan in de AB natuurlijk. Maar goed, ze hebben het al (in een ver verleden weliswaar) gedaan.
Ik ga ze vanavond zien in Tivoli met de misses. Enorm veel zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Brian

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken