Graspop Metal Meeting 2024

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Ik zou zeggen dat Metal Dome en Jupiler Stage niet meer overlappen en weer om en om spelen zoals vroeger. Mijn voornaamste gok
Ook een goeie! Persoonlijk maal ik niet hierover (zeker dit jaar niet want heb al genoeg te zien) maar voor mensen die nog dat laatste zetje nodig hadden voor een ticket te kopen of nog twijfelden is dit waarschijnlijk niet zo goed nieuws om het nog aan te verkopen!
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Hellfest eerste band is al vaak om 10u30 en gaan door tot 2 u snachts. Mss ook iets met acdc te maken dan? Of te weinig bands die touren
Hellfest zal mss ook 0 rekening moeten houden met restricties. En ik hoef persoonlijk echt geen bands al om 10:30. Als band zelf lijkt me dit ook niet fijn om dat slot te krijgen want de meeste zijn dan gewoon nog niet klaar om eraan te beginnen op een festival. Ik zou het net beter vinden om iets later te starten zodat de openingbands ook wat meer volk bij hun krijgen!
 

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
93
269
Donderdag wordt toch wel een goedgevulde dag, die niet alleen leunt op Tool, met de Cavalera's en Kerry King erbij. Lekker hoor! Zin in!
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Hellfest zal mss ook 0 rekening moeten houden met restricties. En ik hoef persoonlijk echt geen bands al om 10:30. Als band zelf lijkt me dit ook niet fijn om dat slot te krijgen want de meeste zijn dan gewoon nog niet klaar om eraan te beginnen op een festival. Ik zou het net beter vinden om iets later te starten zodat de openingbands ook wat meer volk bij hun krijgen!
Er zullen inderdaad wel andere overeenkomsten zijn per festival.
Was gewoon even aangeven wat de andere kant is.
Vind het net fijner om de dag rustig te starten of een kalmere wei.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Ik elke keer als ik 'Deez Nuts' zie/hoor:

deez nuts GIF
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ik zie dat spoil engine 1 exclusieve reunie zal houden met de originele zanger, gitarist en drummer
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Volgens hun eigen tour pagina op de donderdag. Vrijdag staan ze op hurricane festival in duitsland

Edit: Ik zit even te kijken, in mijn clashfinder had ik ze op vrijdag staan (en die heb ik gemaakt aan de hand van de poster). Ik denk dat dit veranderd is met deze drop namen?
Zijn inderdaad verplaatst, staat zo op de site vermeld.

Ook de cancellation van Corrosion of Conformity

---

Maken de line-up voor #GMM24 compleet:​

Casey, Deez Nuts, Dominum, Fleddy Melculy, Frog Leap, Gel, Glenn Hughes Performs Classic Deep Purple Live, John Coffey, Kerry King, Khemmis, Max & Iggor Cavalera, Spoil Engine en Zulu.

Corrosion of Conformity is helaas genoodzaakt hun komst naar het festival af te zeggen.

Silverstein is verplaatst naar donderdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken