Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
qua NL inbreng vind ik het nog altijd vreemd dat Within Temptation, Ilse de Lange en Blackbird, alle 3 met nieuwe albums op zak niet op Pinkpop 2024 staan... Terwijl ze buiten de zaal- / festival- shows imo best opties zouden kunnen zijn.

Pinkpop 2025 lijkt me dan langzaamaan logischerwijs meer haalbaar?

Toch benieuwd of er nog veel NL namen bij komen.
Vorig jaar 18 en dit jaar tot nu 14 aangekondigd
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Kunnen IDLES nog afkomen of is dit geen Pinkpop-band? Denk dat die een bom energie zijn live, dus zou die zeker gaan checken 👀
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Jammer maar helaas duidelijk… Ben benieuwd wat we nog allemaal mogen verwachten en ook wanneer: deze maand nog, voor Pasen, na Pasen, … ?
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
En buiten die 4e “grotere” naam die we de vrijdag nog lijken te missen op de affiche, kunnen we nog namen van die rangorde verwachten?

Veel voor die kleinste stage begreep ik, maar is die afsluiter daar ook te vergelijken met de afsluiters op de Slope van Rock Werchter? Dus a la The Reytons, SONS, etc 🤗
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
392
298
qua NL inbreng vind ik het nog altijd vreemd dat Within Temptation, Ilse de Lange en Blackbird, alle 3 met nieuwe albums op zak niet op Pinkpop 2024 staan... Terwijl ze buiten de zaal- / festival- shows imo best opties zouden kunnen zijn.

Pinkpop 2025 lijkt me dan langzaamaan logischerwijs meer haalbaar?

Toch benieuwd of er nog veel NL namen bij komen.
Vorig jaar 18 en dit jaar tot nu 14 aangekondigd
Die horen gewoon thuis op Pinkpop, Ilse is altijd leuk, Within Temptation is veel te lang geleden. Erg jammer als ze weer niet komen. Blackbriar heb ik minder mee
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Within Temptation was toch al vrij vroeg duidelijk dat die dit jaar voor een zaaltour gingen.
denk dat die volgend jaar wel de festivals afgaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Within Temptation was toch al vrij vroeg duidelijk dat die dit jaar voor een zaaltour gingen.
denk dat die volgend jaar wel de festivals afgaan.
in april doen ze nog 4 festivals in zuid amerika

(daarnaast, zou een aardig exclusief boeking zijn dan imo... maar zal idd 2025 meer logisch worden)
edit 2: en ik had WT liever gezien dan weer Anouk op Pinkpop 🙈
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Jammer maar helaas duidelijk… Ben benieuwd wat we nog allemaal mogen verwachten en ook wanneer: deze maand nog, voor Pasen, na Pasen, … ?
per toeval, morgen zou de dag zijn voor de perspresentatie (was normaal de woensdag week na as-woensdag) en morgen is het 120 dagen tot Pinkpop 2024....

maar ik ga uit van medio maart voor de laatste namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Het is opvallend dat Slash in Ziggo voor geen meter loopt. Nauwelijks zitplaatsen verkocht.

Optie om dan maar Pinkpop aan te doen?

Zouden zo maar leg kunnen verlengen met wat festivals.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Het is opvallend dat Slash in Ziggo voor geen meter loopt. Nauwelijks zitplaatsen verkocht.

Optie om dan maar Pinkpop aan te doen?

Zouden zo maar leg kunnen verlengen met wat festivals.

Ik zie hem graag komen, maar waarom zou Pinkpop hem boeken, als hij blijkbaar nauwlijks kaartjes verschuifd? Iedereen die hem graag wil zien heeft dus al ruimschoots de kans gehad om kaartjes voor de Ziggo te kopen...
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
51
36
Het is opvallend dat Slash in Ziggo voor geen meter loopt. Nauwelijks zitplaatsen verkocht.

Optie om dan maar Pinkpop aan te doen?

Zouden zo maar leg kunnen verlengen met wat festivals.
Vond het vrij absurd dat hij in de ziggo is gezet. Afas is prima voor hem. Speelt bijna alleen maar solo materiaal, dat komt bij lange na niet in de buurt van GNR. Ik vind het meer een naam voor bospop
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Vond het vrij absurd dat hij in de ziggo is gezet. Afas is prima voor hem. Speelt bijna alleen maar solo materiaal, dat komt bij lange na niet in de buurt van GNR. Ik vind het meer een naam voor bospop
Ik vond veel van zijn Solo werk best goed eigenlijk? Of bedoel je dat veel mensen hem alleen willen zien als hij alleen de krakers van GNR komt spelen?
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
De prijzen voor Slash zijn wellicht te hoog.

Opvalend is dat mijn ticket nog niet beschikbaar is. Rest van alle andere concerten wel.

Flauw vermoeden dat het afgelast wordt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken