Pinkpop 2024

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
399
302
Dat gebeurd niet vaak, wel? Misschien naar een kleinere zaal verplaatsen?

Edit: Oef 100 euro, dat is ook wel erg duur. Dat is meer dan de tickets van Guns 'n Roses vorig jaar in Weert volgens mij, en dat verkocht al heel matig.
Dan snap ik dat de verkoop niet hard gaat....
€100 🤔 mijn staanplaats is €67 en dat vindt ik een ok prijs. De prijzen van AC/DC en Adèle zijn pas te belachelijk hoog.
Gaat wel door, is gewoon niet uitverkocht.

Heb voor Pinkpop nog staan the Gaslight Anthem, 3fm awards, (kaartjes gewonnen) Slash dus, Xandria, Delain, The Boss in Dublin, Nickelback en Kane.
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Denk dat The Analogues en Froukje wel op een van de twee grotere stages staan
Ik zou het geweldig vinden als the Analogues op 1 van de grote podia staan. Het is de band die mijns inziens het beste het geluid van the Beatles evenaart. Jong en oud kunnen elk nummer meezingen. Ik noem het bewust geen coverband, je noemt het Metropole Orkest n.l. ook geen coverband.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Ik zou het geweldig vinden als the Analogues op 1 van de grote podia staan. Het is de band die mijns inziens het beste het geluid van the Beatles evenaart. Jong en oud kunnen elk nummer meezingen. Ik noem het bewust geen coverband, je noemt het Metropole Orkest n.l. ook geen coverband.
Volgens de uitleg laatst is het een tributeband. Dus een band die een tribute doet, door covers te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
leuk dat je t probeert, maar er klopt echt niets van je blokkenschema
froukje minstens op noord.
alle plekken op zuid en noord zijn al vergeven,
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
52
37
Ik vond veel van zijn Solo werk best goed eigenlijk? Of bedoel je dat veel mensen hem alleen willen zien als hij alleen de krakers van GNR komt spelen?
Denk idd dat mensen liever wat werk van GNR hebben, maar maybe denk ik dat omdat ik dat zelf vind.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Van het weekend Nothing But Thieves gezien in de Ziggo, man man wat een show. Erg strak en een fantastische band. Als Pinkpop dan daadwerkelijk op zoek was naar nieuwe jonge headliners dan had NBT wmb daar veeeel beter gepast dan een Calvin Harris....
Ze staan (afgaande op de info uit het instagram videootje) dan ook als sub op main voor Calvin Harris. Het was vreemd geweest om een DJ voor een band te programmeren. En (#unpopular opinion alert) ik denk dat Calvin Harris meer belletjes doet rinkelen boven aan een poster dan Nothing but Thieves.
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
62
56
Ze staan (afgaande op de info uit het instagram videootje) dan ook als sub op main voor Calvin Harris. Het was vreemd geweest om een DJ voor een band te programmeren. En (#unpopular opinion alert) ik denk dat Calvin Harris meer belletjes doet rinkelen boven aan een poster dan Nothing but Thieves.
Wat mij betreft had er geen dj gestaan maar nog een andere populaire band. Misschien is het wel zo dat Calvin Harris meer bellen doet rinkelen maar als NBT wel headliner geworden dan had de oude formule nog wel steeds stand gehouden, 2 rock en 1 pop headliner. Denk dat dit al beter was ontvangen door de huidige pinkpop-gangers en NBT is daarnaast ook gewoon super populair onder de jeugd
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en emilejol

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Okee niet dat ik het van plan ben, maar is de Wilhelminaberg vrij toegangkelijk tijdens Pinkpop en kun je vanaf daar wat van het festival meekrijgen? Was eens op Google Maps naar het Pinkpopterrein aan het kijken en viel me op dat er dus een uitkijkpunt is dat zo over het festivalterrein uitkijkt. Kan me voorstellen dat de lokale jeugd die niet een heel weekend naar PP gaat daar wel gaat chillen tijdens het festival. Of is het afgesloten tijdens dat weekend?
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Wat mij betreft had er geen dj gestaan maar nog een andere populaire band. Misschien is het wel zo dat Calvin Harris meer bellen doet rinkelen maar als NBT wel headliner geworden dan had de oude formule nog wel steeds stand gehouden, 2 rock en 1 pop headliner. Denk dat dit al beter was ontvangen door de huidige pinkpop-gangers en NBT is daarnaast ook gewoon super populair onder de jeugd
Pinkpop weet denk ik ook dat als ze in de toekomst willen blijven bestaan ze toch op een of andere manier een jonger publiek moeten aanspreken. En je kan niet altijd maar afhankelijk zijn van enorme grote bands die toevallig in de buurt zijn. Zoals dit jaar ook wel blijkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.286
3.863
Okee niet dat ik het van plan ben, maar is de Wilhelminaberg vrij toegangkelijk tijdens Pinkpop en kun je vanaf daar wat van het festival meekrijgen? Was eens op Google Maps naar het Pinkpopterrein aan het kijken en viel me op dat er dus een uitkijkpunt is dat zo over het festivalterrein uitkijkt. Kan me voorstellen dat de lokale jeugd die niet een heel weekend naar PP gaat daar wel gaat chillen tijdens het festival. Of is het afgesloten tijdens dat weekend?
De berg is gewoon toegankelijk, net als Snow World en het klimpark. Er komen daar altijd wel wat locals bij elkaar tijdens Pinkpop.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Athos

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
743
970
Eigenlijk zou Justin Timberlake voor Calvin Harris toch perfect geweest zijn die zaterdag, niet? Anyway, ik zie hem in Antwerpen deze zomer; net pre-sale tickets gekocht via MasterCard :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken