Live is Live 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Volgens mij kan men beter the National twee keer laten headlinen zoals enkele jaren terug in Pukkelpop. Een keer met de meest recente albums en enkele bekende songs op vrijdag en dan op zaterdag de 'beste' nummers over hun carrière zoals gevraagd door hun fans. Na 28 juni is het volgende concert van the National pas op 2 juli gepland dus een verlengd verblijf in het mooie Antwerpen is mogelijk.
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
denk dat hij doelt op de headlinepositie van The Smashing Pumpkins op Liveislive
Ja klopt. En ik ben het niet eens met de stelling dat als The Smashing Pumpkins dat kunnen als headliner, dat Ryan Adams dat ook kan. Wat mij betreft komen die twee niet bij elkaar in de buurt qua statuur, met als voorbeeld in wat voor zalen ze in NL spelen. Pumpkins hebben een rij hits die generaties kennen, Ryan Adams niet
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Paolo lijkt me dan wel in het rijtje te passen,
qua locatie gaat dat ook beter zijn dan op de mainstage werchter in 2023
maar nu ook niet de top naam dit
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Sja dan zal het Paolo wel zijn indd. Niet een hele rare naam, toch? Qua volume misschien niet helemaal verwacht maar live blijft het gewoon heel sterk overeind. En met een aantal leuke namen voor de rest van de dag is het wel de moeite waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Als ze nu na al die tijd met Paolo Nutini afkomen, doet me toch afvragen of ze hun hand niet overspeeld hebben met het festival opnieuw naar drie dagen te brengen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Paolo Nutini stond toch wel in de sterren geschreven, niet? Ik wist niet dat er hier ook op nog andere acts werd gegokt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Als ze nu na al die tijd met Paolo Nutini afkomen, doet me toch afvragen of ze hun hand niet overspeeld hebben met het festival opnieuw naar drie dagen te brengen.
Zou me niet verbazen dat The National en Smashing Pumpkins enkel op respectievelijk vrijdag en zondag konden. Waardoor ze verplicht waren om naar 3 dagen te gaan indien ze ook combitickets wilden verkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken