Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Wat voor schoenen heeft jullie voorkeur (vooral dan de combi gangers) ?
Je ziet echt letterlijk alles op de wei, van teenslippers tot combat boots.

Een lichte sportschoen heeft m'n voorkeur gekregen over de jaren heen maar na m'n enkel stevig om te slaan in de pit ga ik toch terug naar een stevigere wandelschoen oid.
Skateschoenen draag ik altijd. Slippers raad ik af, zeker in de moshpit. Boots zijn stevig voor regenweer maar te heet bij warm weer. Skate- of sportschoenen zijn ideaal bij normaal weer. Herenschoenen raad ik ook af. Die zijn net als slippers wat licht!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.340
5.876
Ik had afgelopen editie veiligheidsschoenen van mijn oude werk aan, dat beviel erg goed. Leker stevig, en nergens last van in de pit 😄
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
832
2.410
Wat voor schoenen heeft jullie voorkeur (vooral dan de combi gangers) ?
Je ziet echt letterlijk alles op de wei, van teenslippers tot combat boots.

Een lichte sportschoen heeft m'n voorkeur gekregen over de jaren heen maar na m'n enkel stevig om te slaan in de pit ga ik toch terug naar een stevigere wandelschoen oid.
M’n bergschoenen. Loop over t weekend heen tientallen kilometers. Ideaal met die dingen. Ook nog eens een beetje bescherming in de pit
 
  • Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Wat voor schoenen heeft jullie voorkeur (vooral dan de combi gangers) ?
Je ziet echt letterlijk alles op de wei, van teenslippers tot combat boots.

Een lichte sportschoen heeft m'n voorkeur gekregen over de jaren heen maar na m'n enkel stevig om te slaan in de pit ga ik toch terug naar een stevigere wandelschoen oid.
Waterdichte Vans sneakers. En werkschoenen als back up
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Wat voor schoenen heeft jullie voorkeur (vooral dan de combi gangers) ?
Je ziet echt letterlijk alles op de wei, van teenslippers tot combat boots.

Een lichte sportschoen heeft m'n voorkeur gekregen over de jaren heen maar na m'n enkel stevig om te slaan in de pit ga ik toch terug naar een stevigere wandelschoen oid.
Ik ben biased vanuit de paardenwereld... Maar Ariat stalschoenen does the trick! Sinds ik die gebruik heb ik veel minder rugpijn. Alleen wel afzien met warm weer helaas
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
Met de hoeveelheid die ik loop en de ondergrond kan ik niet zonder m'n stevige wandelschoenen. Verbaas me altijd over de mensen op met name slippers..
Slippers lopen anders heerlijk hoor. Alleen in de pit niet zo fijn.

Vroeger had ik meestal kistjes aan, maar zware schoenen vind ik dan juist weer niet zo prettig. Heb nu vans skaterschoenen.
 

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Slippers lopen anders heerlijk hoor. Alleen in de pit niet zo fijn.

Vroeger had ik meestal kistjes aan, maar zware schoenen vind ik dan juist weer niet zo prettig. Heb nu vans skaterschoenen.
Ik vind slippers voor kleine afstanden en voor stabiele ondergronden prima. Maar ieder z'n ding haha.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Wat heeft het verdienmodel achter deze site met deze discussie te maken? Het AC/DC topic is ook op deze site, dus wat maakt het voor de reclame inkomsten uit waar men welke discussie voert?

Met die logica kan ik ook Taylor Swift gaan bespreken in het Metallica topic omdat ze beide in de Arena staan. Okay, iets overdreven natuurlijk, hier is wel iets meer sprake van een verband, maar zoals ik al zei: je kan overal wel een link tussen verzinnen om het relevant te maken, het gaat erom waar het beter past. In dit geval heeft de betreffende band gewoon een eigen topic en staat de band niet op Graspop, het festival, dus alle secundaire verbanden ten spijt is het eigen topic de betere plek voor de discussie daarover.
En toch weer een complete pagina met "de onderwerpen die niet genoemd mogen worden"
Ralph Fiennes Stare GIF by Harry Potter

Even weer on topic.
Brian Downey Live an Dangerous is gewoon een coverband met de orginele 73 jarige drummer van Thin Lizzy?
Staan die niet een beetje... hoog? Tussen Tarja en Graveyard?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.340
5.876
Ik weet dat dit soort uitspattingen mij zeker geen populariteitsprijs zullen opleveren, maar dat neem ik maar op de koop toe.
Uiteindelijk is mijn enige doel om de lees- en leefbaarheid van dit (nog steeds prachtige) topic te vergroten, niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen.
Je doet het voor iedereen, maar je weet al dat het je niet de populariteitsprijs gaat opleveren. Het soort "corrigerende" reacties waar jij zo fel op tegen lijkt te zijn, kan juist meestal op veel bijval rekenen. Dat lijkt mij een teken dat de meeste mensen geen zin hebben in jouw beeld van wat het beste is voor iedereen.
 

Thorinson

Playlistbediener
11 jan 2024
10
22
In wet years in Wacken, I always wore my high and heavy military boots, absolutely essential in the ankle deep mud. But over the last years I changed to lower and lighter walking boots. I assume, that mud is less of an issue in Dessel? At least from what I saw in the Videos so far? Lighter shoes are definetly better for all day moshing ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
186
266
Ik neem altijd 2 paar schoenen mee, Dr Martens en een lichte sportschoen. (En nog een paar slippers dat ik alleen gebruik als ik midden in de nacht naar de wc moet). Met de temperaturen de afgelopen jaren gaat mn voorkeur naar de sportschoen, maar ik vind kunnen afwisselen eigenlijk ook wel fijn
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.171
10.500
En toch weer een complete pagina met "de onderwerpen die niet genoemd mogen worden"
Ralph Fiennes Stare GIF by Harry Potter

Even weer on topic.
Brian Downey Live an Dangerous is gewoon een coverband met de orginele 73 jarige drummer van Thin Lizzy?
Staan die niet een beetje... hoog? Tussen Tarja en Graveyard?
Sprak in Baroeg paar mensen die de band al eens gezien hadden en gaven aan dat het geweldig is. Inderdaad een veredelde coverband maar schuurt heel dicht tegen te live versie van Thin Lizzy aan. Schijnt.. dus voor degene die fan zijn van de band een verplicht nummertje
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Sprak in Baroeg paar mensen die de band al eens gezien hadden en gaven aan dat het geweldig is. Inderdaad een veredelde coverband maar schuurt heel dicht tegen te live versie van Thin Lizzy aan. Schijnt.. dus voor degene die fan zijn van de band een verplicht nummertje
Van wat ik op YouTube gezien heb is het voor ons zeker een must see. Biertje erbij en genieten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Joslittel

Reislustig

Playlistbediener
20 jun 2023
30
81
Wat voor schoenen heeft jullie voorkeur (vooral dan de combi gangers) ?
Je ziet echt letterlijk alles op de wei, van teenslippers tot combat boots.

Een lichte sportschoen heeft m'n voorkeur gekregen over de jaren heen maar na m'n enkel stevig om te slaan in de pit ga ik toch terug naar een stevigere wandelschoen oid.
Ik zweer bij trailrunners (ik draag zelf Altra's). Sinds ik die draag heb ik véél minder last van brandende voetzolen en rugpijn gedurende de dag. Bijkomend voordeel is dat ze na een regenbui heel snel drogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

J00st

Playlistbediener
3 apr 2023
13
48
Beetje de zondag aam het inluisteren , kom je na still loting you , more than words, child in time bij Igorrr?
Ik werd echt helemaal weggeblazen en gelijk maar is gaan checken.
Eerste albums kunnen me niet echt bekoren maar die hebben wel een paar vette nummers zeg.
Vooral die electrische metalriffs erg vet.
Voorlopig alleen niet classen met karnivool of ihsahn ander ga ik de deze mannen wel kijken.👌
#gmm24
#igorrr
#zondag
Igorrr word 1 groot schizofreen feestje ❤️
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken