Graspop Metal Meeting 2024

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Dat kan Brian gewoon niet meer. Anders zouden ze het wel doen. Je wilt natuurlijk ook wel nog kwaliteit bieden voor die prijs of mensen gaan moeilijk doen.
Dat blijft wel de vraag, zullen ze kwalitatief werk afleveren. Moeten wel positief blijven.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.678
5.174
Dat! En waar maak je je druk om. Mijn grens voor AC/DC lag voor mijzelf bij €120. Na goed beraad met mijzelf en een aantal leden hier op het forum ( @Jamel , @Loek123 , @MetalLimbo en @Koekdoos )
Ben ik zelf tot de conclusie gekomen dan de avond AC/DC met mijn zoon belangrijker weegt als het geld. Hij wil ze gewoon 1 keer gezien hebben als zijn droomband zijnde.
Zijn het dan eisen artiest, wat de gek er voor geeft etc. Ieder voor zichzelf. Ik had mijzelf er al bij neergelegd dat ik niet naar AC/DC ging. Nu wel met mijn zoon voor een recordbedrag. So What. Je hoeft niet heen te gaan. Ik ook niet. Maar ik ga me er ook niet aan ergeren. Slecht voor je hart
Dank voor de credits, maar ik geloof niet dat ik een duit in het zakje heb gedaan over de hele AC/DC discussie.. 😅😉

Ben het verder wel gewoon met je eens, je hebt het ervoor over, of niet.
Alles is duur tegenwoordig, dat is nu eenmaal het gevolg van vrije, kapitalistische marktwerking (waar ik niet per se op tegen, maar ook niet voor ben). Het is wat het is, ook al heb ik er een heel dubbel gevoel over.

Ook ik had graag ooit nog wel AC/DC willen zien, helaas nog nooit ervan gekomen.
Ik ben vanochtend dan ook maar om 11:00 in de rij gaan staan voor Gelsenkirchen, helaas zonder resultaat.
Na bijna een uur was ik er eindelijk door, en leken er nog staanplaatsen (weliswaar laagste rang) beschikbaar te zijn, maar na doorklikken bleken die toch al uitverkocht te zijn, en bleven er enkel nog zitplaatsen van de allerlaagste rang beschikbaar te zijn, en daar ga ik dus echt geen € 160 voor uitgeven. Dan maar jammer dan.. 🤷‍♂️
 
Laatst bewerkt:

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.678
5.174
Ben ik weer met een link naar een prachtig topic om alle AC/DC gerelateerde discussies in te voeren…

Zoals al eerder vernoemt is er een AC DC topic om dit soort discussies te voeren, of een algemeen Hardrock/metalchat
Niet voor het een of ander, en wil ook zeker niet de eeuwige zeikerd uithangen, want ben het ook grotendeels met jullie eens, en juich jullie pogingen om het topic te reguleren van harte toe.

Maar tegelijkertijd vind ik ook dat er in dit topic wel te vaak met 2 maten wordt gemeten.
Er worden hier wekelijks talloze irrelevante, off-topic, onnodige, repetitieve, open-deur-intrappende, ongeduldige reacties geplaatst (ja, ongetwijfeld ook door mij), waar niemand iets over zegt, en waardoor de leesbaarheid van het topic er zeker niet op vooruit gaat.

Aan de andere kant worden er ook juist wél relevante discussies over bands die daadwerkelijk op GMM staan, afgekapt omdat ze al ooit (soms honderden pagina's eerder) gevoerd zouden zijn en/of te gevoelig zouden liggen (ja sorry, ik moet het toch weer oprakelen, want heb er nog steeds een zeer scheef gevoel bij).

Een gerichte oproep om huisregels duidelijk(er) te definiëren wordt compleet genegeerd, en welgemeende pogingen en voorstellen om het topic op te splitsen om de leesbaarheid voor iedereen te vergroten worden afgeschoten of verkeerd geïnterpreteerd.

Ik heb me inmiddels grotendeels erbij neergelegd dat dit topic gewoon gebruikt zal blijven worden voor vanalles en nog wat, en dat er geen duidelijke regels gelden, maar dan moeten we ook met z'n allen accepteren dat dat het geval is, en niet te pas en te onpas en willekeurig mensen aanspreken op off-topic reacties.

Of er zijn regels, of ze zijn er niet.
We passen ze toe, of we passen ze niet toe.
We spreken elkaar aan, of we spreken elkaar niet aan.
You can't have your cake and eat it.
Aldus mijn eerlijke en goedbedoelde mening..
 
Laatst bewerkt:

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
420
723
Beetje de zondag aam het inluisteren , kom je na still loting you , more than words, child in time bij Igorrr?
Ik werd echt helemaal weggeblazen en gelijk maar is gaan checken.
Eerste albums kunnen me niet echt bekoren maar die hebben wel een paar vette nummers zeg.
Vooral die electrische metalriffs erg vet.
Voorlopig alleen niet classen met karnivool of ihsahn ander ga ik de deze mannen wel kijken.👌
#gmm24
#igorrr
#zondag
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: J00st

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.416
6.098
Niet voor het een of ander, en wil ook zeker niet de eeuwige zeikerd uithangen, want ben het ook grotendeels met jullie eens, en juich jullie pogingen om het topic te reguleren van harte toe.

Maar tegelijkertijd vind ik ook dat er in dit topic wel te vaak met 2 maten wordt gemeten.
Er worden hier wekelijks talloze irrelevante, off-topic, onnodige, repetitieve, open-deur-intrappende, ongeduldige reacties geplaatst (ja, ongetwijfeld ook door mij), waar niemand iets over zegt, en waardoor de leesbaarheid van het topic er zeker niet op vooruit gaat.

Aan de andere kant worden er ook juist wél relevante discussies over bands die daadwerkelijk op GMM staan, afgekapt omdat ze al ooit (soms honderden pagina's eerder) gevoerd zouden zijn en/of te gevoelig zouden liggen (ja sorry, ik moet het toch weer oprakelen, want heb er nog steeds een zeer scheef gevoel bij).

Een gerichte oproep om huisregels duidelijk(er) te definiëren wordt compleet genegeerd, en welgemeende pogingen en voorstellen om het topic op te splitsen om de leesbaarheid voor iedereen te vergroten worden afgeschoten of verkeerd geïnterpreteerd.

Ik heb me inmiddels grotendeels erbij neergelegd dat dit topic gewoon gebruikt zal blijven worden voor vanalles en nog wat, en dat er geen duidelijke regels gelden, maar dan moeten we ook met z'n allen accepteren dat dat het geval is, en niet te pas en te onpas en willekeurig mensen aanspreken op off-topic reacties.

Of er zijn regels, of ze zijn er niet.
We passen ze toe, of we passen ze niet toe.
We spreken elkaar aan, of we spreken elkaar niet aan.
You can't have your cake and eat it.
Aldus mijn eerlijke en goedbedoelde mening..
Volgens mij maak je het veel te verwarrend, door er allerlei zaken bij te betrekken die niks met dit laatste voorval te maken hebben.

Er is 1 hele simpele regel wat mij betreft: alles wat relevant is voor de 2024 editie van Graspop hoort hier thuis, de rest niet. Inhoudelijke discussies over een concert, of de prijs daarvan, van een band die niet op Graspop staat, horen thuis in het topic van die band. Ook al spelen ze toevallig op hetzelfde terrein. Het heeft geen betrekking op het festival zelf. Misschien zijdelings, als het over de algemeen steeds hoger wordende prijzen gaat, maar als iets zo breed wordt komt het beter tot zijn recht in het Hardrock & Metal Chat topic. Je kan overal wel een link tussen verzinnen om het relevant te maken, maar het gaat erom: waar past het beter?

Wat betreft het feit dat mensen geen zin hadden in die Steel Panther discussie: dat is geen regel, mensen hadden er gewoon geen zin in. Net als je opgesplitste topic. Het was een poging waard, maar het werkte niet. Get over it.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.582
Niet voor het een of ander, en wil ook zeker niet de eeuwige zeikerd uithangen, want ben het ook grotendeels met jullie eens, en juich jullie pogingen om het topic te reguleren van harte toe.

Maar tegelijkertijd vind ik ook dat er in dit topic wel te vaak met 2 maten wordt gemeten.
Er worden hier wekelijks talloze irrelevante, off-topic, onnodige, repetitieve, open-deur-intrappende, ongeduldige reacties geplaatst (ja, ongetwijfeld ook door mij), waar niemand iets over zegt, en waardoor de leesbaarheid van het topic er zeker niet op vooruit gaat.

Aan de andere kant worden er ook juist wél relevante discussies over bands die daadwerkelijk op GMM staan, afgekapt omdat ze al ooit (soms honderden pagina's eerder) gevoerd zouden zijn en/of te gevoelig zouden liggen (ja sorry, ik moet het toch weer oprakelen, want heb er nog steeds een zeer scheef gevoel bij).

Een gerichte oproep om huisregels duidelijk(er) te definiëren wordt compleet genegeerd, en welgemeende pogingen en voorstellen om het topic op te splitsen om de leesbaarheid voor iedereen te vergroten worden afgeschoten of verkeerd geïnterpreteerd.

Ik heb me inmiddels grotendeels erbij neergelegd dat dit topic gewoon gebruikt zal blijven worden voor vanalles en nog wat, en dat er geen duidelijke regels gelden, maar dan moeten we ook met z'n allen accepteren dat dat het geval is, en niet te pas en te onpas en willekeurig mensen aanspreken op off-topic reacties.

Of er zijn regels, of ze zijn er niet.
We passen ze toe, of we passen ze niet toe.
We spreken elkaar aan, of we spreken elkaar niet aan.
You can't have your cake and eat it.
Aldus mijn eerlijke en goedbedoelde mening..
Er is in mijn ogen een heel groot verschil tussen 'off-topic' en dingen die je niet graag ziet wat je beschrijft als onnodig, repetitief of open-deur-intrappend.
Je hebt al vaker aangegeven het vervelend te vinden als mensen vragen wanneer we namen kunnen verwachten, dus dan neem ik dat even als voorbeeld. Wellicht voegt het niet heel veel toe aan de discussie maar het is wel gewoon on topic. Persoonlijk zie ik dat soort dingen liever dan een discussie over een band die niet op graspop staat, nooit op graspop zal staan en gewoon geen enkele relevantie met het festival heeft. Verder wordt er al uitgebreid discussieerd in dat topic over de AC/DC prijzen en tickets etc. dus waarom zouden we dat dan hier opnieuw doen? Prima als mensen het topic niet hebben kunnen vinden, daarom zijn we zo vriendelijk om het topic even te linken zodat de discussie op de juiste plek terecht komt. als men het dan nog steeds weigert, dan begrijp ik dat niet zo goed.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
480
521
Er is in mijn ogen een heel groot verschil tussen 'off-topic' en dingen die je niet graag ziet wat je beschrijft als onnodig, repetitief of open-deur-intrappend.
Je hebt al vaker aangegeven het vervelend te vinden als mensen vragen wanneer we namen kunnen verwachten, dus dan neem ik dat even als voorbeeld. Wellicht voegt het niet heel veel toe aan de discussie maar het is wel gewoon on topic. Persoonlijk zie ik dat soort dingen liever dan een discussie over een band die niet op graspop staat, nooit op graspop zal staan en gewoon geen enkele relevantie met het festival heeft. Verder wordt er al uitgebreid discussieerd in dat topic over de AC/DC prijzen en tickets etc. dus waarom zouden we dat dan hier opnieuw doen? Prima als mensen het topic niet hebben kunnen vinden, daarom zijn we zo vriendelijk om het topic even te linken zodat de discussie op de juiste plek terecht komt. als men het dan nog steeds weigert, dan begrijp ik dat niet zo goed.
Men moet niet zo moeilijk doen.
Nu zijn we aan het discussiëren of iets wel op een forum thuishoort.
Er zit gewoon een verdienmodel op deze site met reclame, dus men moet blij zijn dat hier tientallen mensen het hier of het festival en gerelateerde bands hebben (acdc staat op het festivalterrein, alleen later en niet onder de naam GMM. Maar GMM maakt er ook reclame voor)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.416
6.098
Men moet niet zo moeilijk doen.
Nu zijn we aan het discussiëren of iets wel op een forum thuishoort.
Er zit gewoon een verdienmodel op deze site met reclame, dus men moet blij zijn dat hier tientallen mensen het hier of het festival en gerelateerde bands hebben
Wat heeft het verdienmodel achter deze site met deze discussie te maken? Het AC/DC topic is ook op deze site, dus wat maakt het voor de reclame inkomsten uit waar men welke discussie voert?
(acdc staat op het festivalterrein, alleen later en niet onder de naam GMM. Maar GMM maakt er ook reclame voor)
Met die logica kan ik ook Taylor Swift gaan bespreken in het Metallica topic omdat ze beide in de Arena staan. Okay, iets overdreven natuurlijk, hier is wel iets meer sprake van een verband, maar zoals ik al zei: je kan overal wel een link tussen verzinnen om het relevant te maken, het gaat erom waar het beter past. In dit geval heeft de betreffende band gewoon een eigen topic en staat de band niet op Graspop, het festival, dus alle secundaire verbanden ten spijt is het eigen topic de betere plek voor de discussie daarover.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.190
1.248
Wat heeft het verdienmodel achter deze site met deze discussie te maken? Het AC/DC topic is ook op deze site, dus wat maakt het voor de reclame inkomsten uit waar men welke discussie voert?

Met die logica kan ik ook Taylor Swift gaan bespreken in het Metallica topic omdat ze beide in de Arena staan. Okay, iets overdreven natuurlijk, hier is wel iets meer sprake van een verband, maar zoals ik al zei: je kan overal wel een link tussen verzinnen om het relevant te maken, het gaat erom waar het beter past. In dit geval heeft de betreffende band gewoon een eigen topic en staat de band niet op Graspop, het festival, dus alle secundaire verbanden ten spijt is het eigen topic de betere plek voor de discussie daarover.
Ik zal zelfs nog meer zeggen: Taylor Swift verkoopt net als Ac/Dc de wei van Dessel op haar eentje uit! :ROFLMAO:
Maar omdat ze dat ooit ZOU doen, maakt haar nog niet relevant met Graspop zelf. Ik begrijp uw punt wel! Maar verder heb ik me nooit in deze discussie gemoeid en ga ik dat ook niet doen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.582

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.678
5.174
Volgens mij maak je het veel te verwarrend, door er allerlei zaken bij te betrekken die niks met dit laatste voorval te maken hebben.

Er is 1 hele simpele regel wat mij betreft: alles wat relevant is voor de 2024 editie van Graspop hoort hier thuis, de rest niet. Inhoudelijke discussies over een concert, of de prijs daarvan, van een band die niet op Graspop staat, horen thuis in het topic van die band. Ook al spelen ze toevallig op hetzelfde terrein. Het heeft geen betrekking op het festival zelf. Misschien zijdelings, als het over de algemeen steeds hoger wordende prijzen gaat, maar als iets zo breed wordt komt het beter tot zijn recht in het Hardrock & Metal Chat topic. Je kan overal wel een link tussen verzinnen om het relevant te maken, maar het gaat erom: waar past het beter?

Wat betreft het feit dat mensen geen zin hadden in die Steel Panther discussie: dat is geen regel, mensen hadden er gewoon geen zin in. Net als je opgesplitste topic. Het was een poging waard, maar het werkte niet. Get over it.
Er is in mijn ogen een heel groot verschil tussen 'off-topic' en dingen die je niet graag ziet wat je beschrijft als onnodig, repetitief of open-deur-intrappend.
Je hebt al vaker aangegeven het vervelend te vinden als mensen vragen wanneer we namen kunnen verwachten, dus dan neem ik dat even als voorbeeld. Wellicht voegt het niet heel veel toe aan de discussie maar het is wel gewoon on topic. Persoonlijk zie ik dat soort dingen liever dan een discussie over een band die niet op graspop staat, nooit op graspop zal staan en gewoon geen enkele relevantie met het festival heeft. Verder wordt er al uitgebreid discussieerd in dat topic over de AC/DC prijzen en tickets etc. dus waarom zouden we dat dan hier opnieuw doen? Prima als mensen het topic niet hebben kunnen vinden, daarom zijn we zo vriendelijk om het topic even te linken zodat de discussie op de juiste plek terecht komt. als men het dan nog steeds weigert, dan begrijp ik dat niet zo goed.
Zoals ik heb gezegd ben ik het helemaal ermee eens dat die discussie over AC/DC in een ander topic hoort, en juich ik het volledig toe dat daarop wordt gewezen.
Ik vind echter ook dat dat veel consequenter mag gebeuren, en dat dat voor iedereen even duidelijk is (huisregels dus). Nu worden die ongeschreven regels vaak maar willekeurig toegepast.

Of er worden zelfs mensen aangesproken waar dat in het geheel niet terecht is, zoals bij eerdergenoemde discussie. Als mensen daar gewoon geen zin in hebben, is dat helemaal prima, dan reageren ze gewoon niet. Maar dat geeft niemand (buiten de forumleiding als daar reden voor is) het recht om een on-topic discussie af te kappen omdat ze er persoonlijk geen zin in hebben. Als niemand daar zin in heeft, dan is zo'n discussie ook gelijk ten einde, zo werkt dat nu eenmaal op een forum.

Over die onnodige, repetitieve of open-deur-intrappende reacties, al dan niet on-topic, dat is gewoon niets anders dan clutter, die de lees- en leefbaarheid van dit uit de kluiten gewassen topic in mijn ogen behoorlijk verzieken. Zulke reacties hoeven zeker niet volledig uitgeband te worden, maar mogen wel flink beperkt worden.
In mindere mate geldt dat voor vragen en discussies over praktische zaken als camping, parkeren, ov, skullies, eten & drinken, etc. Die zouden volgens mij veel beter passen in een apart topic (bv. in de vorm van een FAQ), wat voor iedereen een win-win zou moeten zijn.

Ik weet dat dit soort uitspattingen mij zeker geen populariteitsprijs zullen opleveren, maar dat neem ik maar op de koop toe.
Uiteindelijk is mijn enige doel om de lees- en leefbaarheid van dit (nog steeds prachtige) topic te vergroten, niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.434
6.811
Zoals ik heb gezegd ben ik het helemaal ermee eens dat die discussie over AC/DC in een ander topic hoort, en juich ik het volledig toe dat daarop wordt gewezen.
Ik vind echter ook dat dat veel consequenter mag gebeuren, en dat dat voor iedereen even duidelijk is (huisregels dus). Nu worden die ongeschreven regels vaak maar willekeurig toegepast.

Of er worden zelfs mensen aangesproken waar dat in het geheel niet terecht is, zoals bij eerdergenoemde discussie. Als mensen daar gewoon geen zin in hebben, is dat helemaal prima, dan reageren ze gewoon niet. Maar dat geeft niemand (buiten de forumleiding als daar reden voor is) het recht om een on-topic discussie af te kappen omdat ze er persoonlijk geen zin in hebben. Als niemand daar zin in heeft, dan is zo'n discussie ook gelijk ten einde, zo werkt dat nu eenmaal op een forum.

Over die onnodige, repetitieve of open-deur-intrappende reacties, al dan niet on-topic, dat is gewoon niets anders dan clutter, die de lees- en leefbaarheid van dit uit de kluiten gewassen topic in mijn ogen behoorlijk verzieken. Zulke reacties hoeven zeker niet volledig uitgeband te worden, maar mogen wel flink beperkt worden.
In mindere mate geldt dat voor vragen en discussies over praktische zaken als camping, parkeren, ov, skullies, eten & drinken, etc. Die zouden volgens mij veel beter passen in een apart topic (bv. in de vorm van een FAQ), wat voor iedereen een win-win zou moeten zijn.

Ik weet dat dit soort uitspattingen mij zeker geen populariteitsprijs zullen opleveren, maar dat neem ik maar op de koop toe.
Uiteindelijk is mijn enige doel om de lees- en leefbaarheid van dit (nog steeds prachtige) topic te vergroten, niet alleen voor mezelf, maar voor iedereen.
Dude... Sorry man dat ik je destijds vroeg of we de Steel Panther discussie niet opnieuw konden doen. Het zit je blijkbaar nog steeds erg hoog. De eerstvolgende keer dat we elkaar treffen bij een festival of een concert krijg je een biertje van me. Oké?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.678
5.174
Dude... Sorry man dat ik je destijds vroeg of we de Steel Panther discussie niet opnieuw konden doen. Het zit je blijkbaar nog steeds erg hoog. De eerstvolgende keer dat we elkaar treffen bij een festival of een concert krijg je een biertje van me. Oké?
Volgens mij was jij toen niet zozeer degene die de discussie wilde afkappen, maar bedankt voor je aanbod! ;)

Het ging me ook meer om het principe en de manier waarop.
Als jij me dat had gevraagd, dan had ik met alle liefde die hele discussie direct laten zitten.

Maar de reden 'omdat de discussie al eens is gevoerd' (honderden pagina's eerder door een handjevol mensen) die sommigen opvoerden, was voor mij gewoon volledig ongegrond.
En ja, dan kan ik wel eens een beetje drammerig worden (sorry 😬)...

Embarrassed Exit Strategy GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.434
6.811
Volgens mij was jij toen niet zozeer degene die de discussie wilde afkappen, maar bedankt voor je aanbod! ;)

Het ging me ook meer om het principe en de manier waarop.
Als jij me dat had gevraagd, dan had ik met alle liefde die hele discussie direct laten zitten.

Maar de reden 'omdat de discussie al eens is gevoerd' (honderden pagina's eerder door een handjevol mensen) die sommigen opvoerden, was voor mij gewoon volledig ongegrond.
En ja, dan kan ik wel eens een beetje drammerig worden (sorry 😬)...

Embarrassed Exit Strategy GIF
Volgens mij was ik het wel, of in elk geval één van degenen die dat destijds vroeg. Juist omdat ik emotioneel betrokken was bij die discussie, vanwege de bekende redenen. Maakt verder ook niet uit. Het aanbod staat.

Het nadeel van geschreven tekst is dat de context soms anders wordt geïnterpreteerd door de lezer dan hoe de schrijver het bedoelde. Ik ben er echter van overtuigd dat iedere vaste bezoeker hier met de juist intenties zit en dit forum het liefst gebruikt om met gelijkgestemden toe te leven naar zijn of haar favoriete festival. Ik denk dat niemand erop uit is om anderen bewust af te kappen of het woord te ontnemen. En zo wel, dan denk ik niet dat de grote meerderheid dat zomaar accepteert.

Wat betreft je vraag om strakkere regels: we hebben destijds met de grote discussie met een groep mensen afgesproken dat we als leden onderling elkaar er af en toe scherp op houden als het in dit topic off-topic lijkt te gaan. Aangezien we hier met allemaal volwassen mensen zitten en het, volgens de meesten, ten koste gaat van de losse en enthousiaste sfeer als hier door het sfeerteam heel strak gemodereerd zou worden. In het specifieke geval van AC/DC constateerde oa Dr Hannibal terecht dat de discussie hier over exact hetzelfde ging als in het AC/DC topic. Dus dat het dan logischer is om daar de discussie te voeren. Ook omdat er meer mensen iets over te zeggen hadden dan enkel de bezoekers van ons Graspop hoekje. Daarmee is de vraag of een AC/DC concert in Dessel on-topic is in het Graspop-topic helemaal niet zo relevant. Punt is dat het een beetje zonde is om op twee plekken op het forum op hetzelfde moment dezelfde discussie te voeren. Vandaar de, ongetwijfeld goed bedoelde, verwijzing naar het AC/DC topic.
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
Wat voor schoenen heeft jullie voorkeur (vooral dan de combi gangers) ?
Je ziet echt letterlijk alles op de wei, van teenslippers tot combat boots.

Een lichte sportschoen heeft m'n voorkeur gekregen over de jaren heen maar na m'n enkel stevig om te slaan in de pit ga ik toch terug naar een stevigere wandelschoen oid.
 

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Wat voor schoenen heeft jullie voorkeur (vooral dan de combi gangers) ?
Je ziet echt letterlijk alles op de wei, van teenslippers tot combat boots.

Een lichte sportschoen heeft m'n voorkeur gekregen over de jaren heen maar na m'n enkel stevig om te slaan in de pit ga ik toch terug naar een stevigere wandelschoen oid.
Met de hoeveelheid die ik loop en de ondergrond kan ik niet zonder m'n stevige wandelschoenen. Verbaas me altijd over de mensen op met name slippers..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.434
6.811
Wat voor schoenen heeft jullie voorkeur (vooral dan de combi gangers) ?
Je ziet echt letterlijk alles op de wei, van teenslippers tot combat boots.

Een lichte sportschoen heeft m'n voorkeur gekregen over de jaren heen maar na m'n enkel stevig om te slaan in de pit ga ik toch terug naar een stevigere wandelschoen oid.
Sketchers. Heb ik sinds een paar jaar en die vind ik echt ideaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken