Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Ik had deze week wel namen verwacht.... waar zouden ze op wachten? Tot na de Carnaval?
Volgende week, dag voor of na Lowlands denk ik. Dit is de week van ParkCity Live, die concurreren toch wel met elkaar.
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Måneskin, Greta van Fleet, Froukje... Doen we Joost er nog bij. Ze kunnen bijna de posters van '22 opnieuw gebruiken 😜
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Turnstile staat nog nergens toch? Net aangekondigd voor GPMM, dus dat maakt het wel mogelijk. Wel met nieuw materiaal aub...
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
283
Turnstile staat nog nergens toch? Net aangekondigd voor GPMM, dus dat maakt het wel mogelijk. Wel met nieuw materiaal aub...
Staan al Hurricane en Soutshide, dus 0 kans nu GMM ze heeft aangekondigd voor de laatste mogelijke dag
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Normaal gezien komen er nu geen grote namen meer bij. Maar ik vraag me af of dat nu anders is, in een poging om er wat betreft ticket verkoop nog iets van te maken?

Ik verwacht van niet overigens hoor, maar een mens mag dromen ;)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Ik denk niet dat een 2e of 3e worp namen een groot verschil gaat maken in ticketverkoop.Kruit is toch verschoten??
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Morgen 12 uur wordt headliner Hello Festival bekend gemaakt. “Hij” heeft sinds 2007 niet meer opgetreden in Nederland.

Deelt Pinkpop wederom dezelfde als een paar jaar geleden met Lenny Kravitz.

De enige die ik kan bedenken is Terrance Trend d’Arby
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik denk niet dat een 2e of 3e worp namen een groot verschil gaat maken in ticketverkoop.Kruit is toch verschoten??

Oef, dan hoop ik dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt. Aan de andere kant, hopelijk een wijze les dat je niet met een dj als Calvin aan moet komen zetten als headliner.
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Morgen 12 uur wordt headliner Hello Festival bekend gemaakt. “Hij” heeft sinds 2007 niet meer opgetreden in Nederland.

Deelt Pinkpop wederom dezelfde als een paar jaar geleden met Lenny Kravitz.

De enige die ik kan bedenken is Terrance Trend d’Arby
"Een van de grootste popsterren uit de jaren 80" schreven ze. Nou hoopte ik na het zien van beelden van Rick Astley op Glastonbury al heel erg dat hij naar Pinkpop zou komen, dus daar dacht ik meteen aan! Maar die is nog in NL geweest sinds 2007. Helaas.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Oef, dan hoop ik dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt. Aan de andere kant, hopelijk een wijze les dat je niet met een dj als Calvin aan moet komen zetten als headliner.
Tsja ik denk dat ze een andere headliner hadden maar dat die om een of andere reden is afgehaakt. Misschien dat dit ooit nog eens uitkomt / nu moeten we het helaas doen met CH zal zeker zijn terugslag vinden in de (dag)ticketverkoop.Hoop dat er nog wat leuke namen erbij komen en dat line up 2025 stukken beter zal zijn.Benieuwd als komende editie qua verkochte tickets tegenvalt of ze dan in 2025 uit een ander vaatje/ vijver gaan putten.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
700
919
Calvin Harris is nu ook geen schande vind ik, al sta ik precies een beetje alleen hierin. Het zij zo; ik ga er alleszins van genieten ☺️
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken