Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Normaal gezien komen er nu geen grote namen meer bij. Maar ik vraag me af of dat nu anders is, in een poging om er wat betreft ticket verkoop nog iets van te maken?
Ik verwacht van niet overigens hoor, maar een mens mag dromen
Die verkopen weer makkelijk binnen 10 minuten uit. Bands die op PCL staan, zie je hetzelfde jaar vrijwel nooit terug op Pinkpop. Veel plezier op PCL Nik!
Oef, dan hoop ik dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt. Aan de andere kant, hopelijk een wijze les dat je niet met een dj als Calvin aan moet komen zetten als headliner.
"Een van de grootste popsterren uit de jaren 80" schreven ze. Nou hoopte ik na het zien van beelden van Rick Astley op Glastonbury al heel erg dat hij naar Pinkpop zou komen, dus daar dacht ik meteen aan! Maar die is nog in NL geweest sinds 2007. Helaas.
Oef, dan hoop ik dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt. Aan de andere kant, hopelijk een wijze les dat je niet met een dj als Calvin aan moet komen zetten als headliner.
Tsja ik denk dat ze een andere headliner hadden maar dat die om een of andere reden is afgehaakt. Misschien dat dit ooit nog eens uitkomt / nu moeten we het helaas doen met CH zal zeker zijn terugslag vinden in de (dag)ticketverkoop.Hoop dat er nog wat leuke namen erbij komen en dat line up 2025 stukken beter zal zijn.Benieuwd als komende editie qua verkochte tickets tegenvalt of ze dan in 2025 uit een ander vaatje/ vijver gaan putten.