Pinkpop 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Maar ik had eigenlijk niet het idee dat hij nog niveau Pinkpop headliner was.
Pinkpop doet zichzelf ook te kort met Harris als headliner. Als dance act na de headliner had het een goede boeking geweest, maar de huidige plek lijkt mij ook een maatje te groot.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Misschien dat Pinkpop hier misschien wat kritischer gevolgd wordt dan gemiddeld, maar zou er soms wat aan de hand zijn in de Pinkpopburelen?
Dat de eerste name-dump kwalitatief tegenvalt is misschien subjectief, maar ook de timing daarvan leek wat laat, ook zo aangekondigd in dat LImburger interview.
Er lijkt ook nagenoeg geen moeite gedaan te worden een buzz te creëren, als ik zo het nieuws alleen al kijk op de site. Het laatste nieuwtje is geplaatst in december. Zouden ze er zelf nog zin in hebben?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
945
449
Misschien dat Pinkpop hier misschien wat kritischer gevolgd wordt dan gemiddeld, maar zou er soms wat aan de hand zijn in de Pinkpopburelen?
Dat de eerste name-dump kwalitatief tegenvalt is misschien subjectief, maar ook de timing daarvan leek wat laat, ook zo aangekondigd in dat LImburger interview.
Er lijkt ook nagenoeg geen moeite gedaan te worden een buzz te creëren, als ik zo het nieuws alleen al kijk op de site. Het laatste nieuwtje is geplaatst in december. Zouden ze er zelf nog zin in hebben?
Goed mogelijk, komende editie is toch zo goed als gelopen toch imo daar gaan die nieuwe namen niet meer zoveel aan veranderen.Communicatie is buro PP niet sterkste kant.Tijd voor een kwaliteits injectie lijkt me.En dan ook niet die randverschijnselen als kersttruien en carnavals pins.Leuk en aardig allemaal maar we hebben liever toch goede acts die we willen zien en horen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez

elo

Headliner
3 dec 2013
5.031
3.708
Maar eh, welke beschikbare headliner hadden ze vóór Calvin Harris kunnen zetten?
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Goed mogelijk, komende editie is toch zo goed als gelopen toch imo daar gaan die nieuwe namen niet meer zoveel aan veranderen.Communicatie is buro PP niet sterkste kant.Tijd voor een kwaliteits injectie lijkt me.En dan ook niet die randverschijnselen als kersttruien en carnavals pins.Leuk en aardig allemaal maar we hebben liever toch goede acts die we willen zien en horen.
Och, naar mijn smaak is vooral de zaterdag een waardeloze line-up. De vrijdag en zondag vind ik nog nét niet interessant genoeg om te gaan. Die kunnen me dus met een paar leuke namen nog wel over de dagkaart-streep trekken.
Maar ik vind het vooral jammer dat je zoiets moois hebt en er dan zo mee omgaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken