Graspop Metal Meeting 2026

Logistiek hadden ze vorige jaren dan toch dezelfde uitdagingen als die in die tent was/is? Je hebt daar toch ook niet meteen een rechtstreekse gateway naar enige opslag?
Die tent ligt toch met een smalle kant aan de buitenkant? Je kon vorig jaar ook niet helemaal rond wandelen. Aan de smalle kant was ook de bar en daarachter aan de buitenkant de koelingen etc.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en jonasvh
2 wiskeys en 1 cola was nog leefbaar qua kosten vorige jaren. Wat ook helpt is diep in de ogen van de barvrouw kijken als ze inschenken zodat ze vergeet centiliters te tellen*

*niet omdat ze gaat beginnen zwijmelen, eerder het "wat zit diene rare nu te zien" effect
Nu snap ik waarom die mensen vaak niet naar je kijken tijdens het maken van je drankje :geek:

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en Lars.
Zou het liggen aan dat de map nog niet af is dat de Main Stages ten opzichte van vorig jaar veel breder lijken? Vorige jaren was er toch nog flink wat plaats links van de North Stage om te staan. Er stonden ook watertaps. Lijkt mij alleszins niet zo goed dat die bar zo dicht bij de stage zou staan.

1780485111455.png

ik gok dat dit de plastic platen moeten zijn. om het stof in de circlepit tegen te houden 😅
ze dienen alvast NIET om het water tegen te houden, fonteintjes overal!!

200.gif

Zou het liggen aan dat de map nog niet af is dat de Main Stages ten opzichte van vorig jaar veel breder lijken? Vorige jaren was er toch nog flink wat plaats links van de North Stage om te staan. Er stonden ook watertaps. Lijkt mij alleszins niet zo goed dat die bar zo dicht bij de stage zou staan.

Bekijk bijlage 20903
Had het ook gezien. Zal nog wel wat aangepast worden zeker

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en CedricH
Hopelijk is dit nog een deel van de komende aanpassingen aan de kaart, maar er staan ook geen locker rechtstreeks aan de inkom van het festivalterrein. De dichtstbijzijnste zijn momenteel die aan de metal market, dicht bij de camping

• Leuk
Waarderingen: Dwarf, saurus en CedricH
Nu, we langzaam het einde naderen, is het ook een mooi moment om alle gaatjes op te vullen, voor wie dat wil. 🙂

Hieronder een overzichtje van alle lijstjes tot nu toe (check even alles na, kan natuurlijk altijd dat ik er een paar heb gemist, zoals al is gebleken.. 🙈).

Cijfers geven voor Combichrist en Ellende mag natuurlijk al wel, maar die worden ook nog meegenomen met de zondag Metal Dome.

Verder mis ik nog wat cijfers voor gecancelde en vervangende bands (ook van sommigen die verder alles volledig hebben ingevuld).
Ik wil die toch graag meenemen om een vergelijking daartussen te kunnen maken (welke vervangingen zijn beter/slechter?).

Wie overigens graag een lijstje wil om in te vullen, kan dat even aangeven via een PB (zoals sommigen al hebben gedaan) of gewoon een simpele reactie hier (bv. een 🙏 op dit bericht), dan stuur ik deze via een PB.

1780490035869.png

1780490074421.png

1780490119399.png

1780490154083.png

1780490188897.png

Users who are viewing this thread