Graspop Metal Meeting 2026

Het was gewoon héél klein. Zeker met het slechte weer was het niet handig als je met z'n allen binnen zat. Dat slechte weer maakte het ook niet altijd mogelijk om wat verluchten, en dat is wel écht nodig als je met 4 in zo'n hutje ligt.
Bovendien hadden de stapelbedden ook geen trapje, wat het niet evident maakte om in en uit de bovenste bedden te klimmen (hetzij door je grootte, hetzij door de alcohol).

Long story short: heel dure optie voor een, in mijn ogen, tuinhokje met twee stapelbedden.
Wij hebben altijd een partytent ervoor staan. Ging in 2024 best met die regen.
En de zijkanten van de Canvashut zijn toch open te ritsen. Heb je dat vliegengaas. Wij slapen altijd met die dingen open. En dat op bed klimmen, och....voetje op andere bed en je ligt er op. En dat zeg ik als 50 plusser 😁
Wij liggen er trouwens met 3 in. 1 bed voor de zooi.

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Er was toch iemand die hier zat te teasen dat we een ''extraatje'' in de hoogte zouden krijgen of iets dergelijks? Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Het was gewoon héél klein. Zeker met het slechte weer was het niet handig als je met z'n allen binnen zat. Dat slechte weer maakte het ook niet altijd mogelijk om wat verluchten, en dat is wel écht nodig als je met 4 in zo'n hutje ligt.
Bovendien hadden de stapelbedden ook geen trapje, wat het niet evident maakte om in en uit de bovenste bedden te klimmen (hetzij door je grootte, hetzij door de alcohol).

Long story short: heel dure optie voor een, in mijn ogen, tuinhokje met twee stapelbedden.
Ben ik even blij het geld wat ik kwijt zou zijn aan zo'n festihut uitgegeven te hebben aan een behoorlijke Decathlon bestelling. Volgens mij slaap ik komend GMM als een roosje.

• Leuk
Waarderingen: CedricH en Jamel

ok zo begrijp ik het idd wel, wij gebruiken ze met 2 en de bovenste bedden als opslagplaats voor ons spullen.
1 jaar zo een tip up tent gehuurd dat vonden wij dan ook weer te klein.
ideale voor ons was de houten festihut voor 2 personen maar die is nu ook enkel voor 4 personen en te duur.

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Slecht nieuws, het lijkt erop dat de parkingtickets dit jaar 20 euro gaan kosten in de voorverkoop
Vorig jaar was dit 16 euro geloof ik?
Heb een mail binnen van Inferno om een parking ticket te kopen
Wellicht dat er om 16:00 meer info komt?
In de email zeggen ze dat een parkingvoucher 16 euro kost, maar in de link naar ticketmaster staat €20 :unsure:

Slecht nieuws, het lijkt erop dat de parkingtickets dit jaar 20 euro gaan kosten in de voorverkoop
Vorig jaar was dit 16 euro geloof ik?
Heb een mail binnen van Inferno om een parking ticket te kopen
Wellicht dat er om 16:00 meer info komt?
Ik dacht vorig jaar ook al €20

Ik lig op camping Inferno en moet hoogstwaarschijnlijk eenmaal nog op en af (voor het werk). Moet ik dan twee parkeervouchers halen?
(Ik vraag het maar omdat dit de eerste keer is dat ik Inferno doe sinds 2023, voorbije twee jaren lag ik op Devils Lake omdat ik examens moest verbeteren tijdens het Graspopweekend :p )

Ik lig op camping Inferno en moet hoogstwaarschijnlijk eenmaal nog op en af (voor het werk). Moet ik dan twee parkeervouchers halen?
(Ik vraag het maar omdat dit de eerste keer is dat ik Inferno doe sinds 2023, voorbije twee jaren lag ik op Devils Lake omdat ik examens moest verbeteren tijdens het Graspopweekend :p )
voor de Inferno camping is het niet mogelijk om meerdere vouchers te kopen, weet niet hoe het dan werkt als je op en af gaat eerlijk gezegd

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer
voor de Inferno camping is het niet mogelijk om meerdere vouchers te kopen, weet niet hoe het dan werkt als je op en af gaat eerlijk gezegd
In 2023 (en voorgaande jaren) kon je gewoon het terrein op- en afrijden zonder problemen. Maar dat was uiteraard voordat parkings betalend werden ...
Ik kan alleszins wel gewoon twee vouchers kopen, maar dan moet ik ze gewoon apart kopen. Misschien dat beter doen om het risico te vermijden?

Wij hebben altijd een partytent ervoor staan. Ging in 2024 best met die regen.
En de zijkanten van de Canvashut zijn toch open te ritsen. Heb je dat vliegengaas. Wij slapen altijd met die dingen open. En dat op bed klimmen, och....voetje op andere bed en je ligt er op. En dat zeg ik als 50 plusser 😁
Wij liggen er trouwens met 3 in. 1 bed voor de zooi.
Ja, we waren nog Inferno rookies toen.
ok zo begrijp ik het idd wel, wij gebruiken ze met 2 en de bovenste bedden als opslagplaats voor ons spullen.
1 jaar zo een tip up tent gehuurd dat vonden wij dan ook weer te klein.
ideale voor ons was de houten festihut voor 2 personen maar die is nu ook enkel voor 4 personen en te duur.
We hebben vorig jaar dan de groepstent genomen, en we doen het dit jaar opnieuw! Met 7 in een 8 pers tent. Meer dan ruim genoeg en prijs-kwaliteit écht wel oke. Omgerekend is het ong. 30 euro pp/nacht als je woendag tot maandag gaat.

• Leuk
Waarderingen: saurus
In 2023 (en voorgaande jaren) kon je gewoon het terrein op- en afrijden zonder problemen. Maar dat was uiteraard voordat parkings betalend werden ...
Ik kan alleszins wel gewoon twee vouchers kopen, maar dan moet ik ze gewoon apart kopen. Misschien dat beter doen om het risico te vermijden?
Op de site staat er bij Inferno niets specifiek over geschreven, bij de 'gewone' parking wel.
Ik zou gewoon GMM even contacteren, toch stom om een extra ticket te gaan kopen omdat de communicatie niet duidelijk genoeg is?

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer
Is de parking op/af rijden niet stiekem gewoon makkelijk te doen? Staat daar echt iemand elke dag de hele dag te controleren? Zo ja, dan vind ik dat onwijs sneu voor de onbetaalde vrijwilliger die dat moet doen.

• Leuk
Waarderingen: sven.cr
Is de parking op/af rijden niet stiekem gewoon makkelijk te doen? Staat daar echt iemand elke dag de hele dag te controleren? Zo ja, dan vind ik dat onwijs sneu voor de onbetaalde vrijwilliger die dat moet doen.
Antwoord is: ja er staat van woe middag tot zo nacht 24/24 iemand. Ik ken iemand die dat gaat doen dit jaar, en het is wel degelijk betaald.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Die vrijwilliger wordt heus wel betaald hoor. Het zal niet veel zijn maar hij zal zeker iets krijgen.
Ik ben afgelopen weekend op Blues Peer geweest en had op voorhand gemaild omdat ik iedere dag op en af ging als ik een combiticket of 3 dagtickets moest kopen en daar was een combi goed. Dagticket was 10euro/dag en combi 20euro/heel weekend. En denk voor inferno dat het ook zo is omdat de meeste daar toch het hele weekend blijven staan.

In the email, they say that a parking voucher costs 16 euros, but the link to Ticketmaster states €20.unsure:
I see that for the crypt as well... Email says 16€ but the ticketmaster page via link states 20€. Did someone address this issue ?

Users who are viewing this thread