Graspop Metal Meeting 2026

Aangezien die parking zowat tegenover de ingang van het terrein is en iemand in onze groep slecht ter been is (staat op wachtlijst voor interparking) zou dat wel een onwijs goede uitkomst zijn.

Parking ligt overigens ''achterin'' Inferno camping. Als je er niet slaapt is het zeer omslachtig om daar te parkeren denk ik.
naar mijn eigen inschatting zou het wel de parking zijn die het dichtste bij is ook voor Boneyard bezoekers maar zeker weten doe ik het niet, zeker nu ze inferno ook weer wat hebben omgegooid qua indeling. Maar volgens mij is het maar een paar meter lopen op de verharde weg, de Kastelsedijk te komen en dat is vanaf de meeste parking toch een stukje verder

• Leuk
Waarderingen: saurus
Wist niet dat de Lockers al in de verkoop waren, de grootste lockers zijn zelfs al uitverkocht. Of zijn die er nooit geweest? Kan me niet herinneren dat het vorig jaar zo hard ging. Heb mijn locker dus ook maar alvast gereserveerd.

In ieder geval geen prijsstijging, dus dat is mooi meegenomen

Wist niet dat de Lockers al in de verkoop waren, de grootste lockers zijn zelfs al uitverkocht. Of zijn die er nooit geweest? Kan me niet herinneren dat het vorig jaar zo hard ging. Heb mijn locker dus ook maar alvast gereserveerd.

In ieder geval geen prijsstijging, dus dat is mooi meegenomen

Locker was al eventjes in vvk want wij hebben ook al eentje aangeschaft.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
I bought 3 Pitches in metaltown like last year and can only buy now 1 parking voucher.
Does anyone remember how it worked last year?
Same problem I've had every year. Send Ticketmaster mail through their support page and they'll quickly sort it out by sending you additional links, never had an issue getting it done within an hour or so (during business hours ofcourse)

• Leuk
Waarderingen: basti_phantasti
Ik heb vorig jaar iemand blij kunnen maken met mijn mail voor een Inferno parking ticket. Heb 'm zelf niet nodig, omdat ik met de trein kom.
Is er ook dit jaar iemand die een extra parkingticket nodig heeft, laat 't mij weten!
Is deze toevallig nog vrij? Ik heb interesse!

Users who are viewing this thread