Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat klopt, maar waarom dan niet nog een schepje extra.
Zo tent a'la barn zou ik wel sick vinden. Moet denk ook wel lukken als je m op de huidige plek een kwartslag draait ergens ri de hoek.
Net zo eentje wat paaspop ook heeft
stage 4 dan maar ergens anders.
Zo is ‘t. Vindt de tent zoals de Barn van Werchter juist helemaal niks. Veel te groot en aan alle kanten dicht. De tent zoals op Pinkpop is veel meer sfeer en beter om van buiten te kunnen kijken.
De pinkpop sfeer staat als een huis. Hoeft niet veel aan te gebeuren.
Maar toch... Als je de sfeerbeelden van Editors in de Barn zag enkele jaren geleden? Dat krijg je niet klaar in de tent van Pinkpop. Voor alle duidelijkheid.... ik kom naar Pinkpop en niet naar Werchter maar de tent op Pinkpop mag van mij toch wat gezelliger en meer aankleding. Ieder zijn smaak natuurlijk. Soit we kunnen echt beginnen aftellen
Zo is ‘t. Vindt de tent zoals de Barn van Werchter juist helemaal niks. Veel te groot en aan alle kanten dicht. De tent zoals op Pinkpop is veel meer sfeer en beter om van buiten te kunnen kijken.
De pinkpop sfeer staat als een huis. Hoeft niet veel aan te gebeuren.
+1 vergeleken met de barn is de pinkpop tent eentje van de braderie
prima tent verder hoor, maar mwah.
gewoon een knalroze tent a la de barn neerzetten
stage 4 evt rechts van het hoofdpodium weer ergens. of op de 1e plek bij de ingang?
Lijkt me toch een vrij scheve vergelijking aangezien de barn de tweede podium is en op pinkpop de tent de derde tuurlijk is het dan niet gelijk qua grote en dus ook qua aankleding vergelijk dan eerder Klub C en de tent
Scheelt misschien dat dit een veel kleiner prijsje is, het is alleen de tent en de parkingplek. Zonder festivalticket dus. Voor een prikkie staat je tentje klaar voor na de Foo-Fighters!