Pinkpop 2026

dat heeft Pinkpop niet nodig... Pinkpop heeft al uitstekende sfeer ;)
Zo is ‘t. Vindt de tent zoals de Barn van Werchter juist helemaal niks. Veel te groot en aan alle kanten dicht. De tent zoals op Pinkpop is veel meer sfeer en beter om van buiten te kunnen kijken.

De pinkpop sfeer staat als een huis. Hoeft niet veel aan te gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: colette283
dat heeft Pinkpop niet nodig... Pinkpop heeft al uitstekende sfeer ;)
Maar toch... Als je de sfeerbeelden van Editors in de Barn zag enkele jaren geleden? Dat krijg je niet klaar in de tent van Pinkpop. Voor alle duidelijkheid.... ik kom naar Pinkpop en niet naar Werchter maar de tent op Pinkpop mag van mij toch wat gezelliger en meer aankleding. Ieder zijn smaak natuurlijk. Soit we kunnen echt beginnen aftellen 😎

Zo is ‘t. Vindt de tent zoals de Barn van Werchter juist helemaal niks. Veel te groot en aan alle kanten dicht. De tent zoals op Pinkpop is veel meer sfeer en beter om van buiten te kunnen kijken.

De pinkpop sfeer staat als een huis. Hoeft niet veel aan te gebeuren.
Ben je wel eens in de barn geweest? Daar kan de pinkpop tent echt niet aan tippen

Te koop vanwege vriend die niet meer meekan door verhuizing!

GLAMPINK - Apollo Easy 2P ZONDAG inc P3-parkingplek.​

Mag weg voor een leuke festivalprijs, DM voor info!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Te koop vanwege vriend die niet meer meekan door verhuizing!

GLAMPINK - Apollo Easy 2P ZONDAG inc P3-parkingplek.​

Mag weg voor een leuke festivalprijs, DM voor info!
Succes! Mijn Bell Deluxe 4P WEEKEND inc parkingplek staat ook nog steeds te koop, maar zonder succes :/

Succes! Mijn Bell Deluxe 4P WEEKEND inc parkingplek staat ook nog steeds te koop, maar zonder succes :/
Scheelt misschien dat dit een veel kleiner prijsje is, het is alleen de tent en de parkingplek. Zonder festivalticket dus. Voor een prikkie staat je tentje klaar voor na de Foo-Fighters!

Users who are viewing this thread