Graspop Metal Meeting 2026

die avoid at all costs is nu helemaal pleiten?
Nope, bij mij staat ie er nog gewoon, maar blijkbaar bij niemand anders.
Lijkt erop dat ie niet meer dan 10 opties kan geven voor een publieke poll ofzo?
Maar als iemand 0 punten / avoid at all costs wil toekennen, dan kan dat gewoon nog steeds, gewoon even apart eronder zetten. 😉

Lijkt erop dat ie niet meer dan 10 opties kan geven voor een publieke poll ofzo?
Maar als iemand 0 punten / avoid at all costs wil toekennen, dan kan dat gewoon nog steeds, gewoon even apart eronder zetten. 😉
Ach, Beast in Black is er ook niet. Dus dan is dat ook niet echt nodig😉

Ik zie net een bericht van Skullcrusher in Duitsland dat ze Vicious Rumors van de bill halen.

De drummer heeft racistische uitspraken gedaan en zou origineel ontslagen zijn door de rest van de band.
Maar nu hebben ze een bericht geplaatst waarin aangekondigd is dat hij toch de EU tour mee doet omdat "fans deze line up van de band verdienen te zien".

Ben benieuwd of dit effect heeft op de rest van de shows.

Ik zie net een bericht van Skullcrusher in Duitsland dat ze Vicious Rumors van de bill halen.

De drummer heeft racistische uitspraken gedaan en zou origineel ontslagen zijn door de rest van de band.
Maar nu hebben ze een bericht geplaatst waarin aangekondigd is dat hij toch de EU tour mee doet omdat "fans deze line up van de band verdienen te zien".

Ben benieuwd of dit effect heeft op de rest van de shows.
Graspop is geloof ik niet zo van het cancelen, dus tenzij er zoveel shows gecanceld gaan worden dat ze de hele tour moeten afzeggen lijkt me niet dat het impact gaat hebben?

Waar zou je "want to see, but there's a clash :cry:" onderbrengen eenmaal de timetable er is? 🤔

Waar zou je "want to see, but there's a clash :cry:" onderbrengen eenmaal de timetable er is? 🤔
Clashes worden in principe niet meegerekend, dus gewoon doen alsof er geen is. 💁‍♂️
Nee, ik snap best dat dat moeilijk is, merk dat ik er zelf onbewust toch ook rekening mee houd, maar dat is dus eigenlijk niet de bedoeling.
Achterliggende gedachte is dat we iedere band individueel willen beoordelen of ze de moeite waard zijn om te zien of niet.
In geval van een ongelukkige clash gaat zo'n band dan al bij voorbaat afgeschreven worden.
In de praktijk uiteraard onoverkomelijk, maar voor nu willen we dus gewoon even alle bands afzonderlijk de revue laten passeren. :)

Absolutely must see- Limp bizkit, Megadeth

Must see- Static-x

Maybe see- Wind rose

Avoid at all cost- Tom Morello

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Liam Neeson GIF

Liam Neeson GIF

I Will Find You GIF

Op zich trouwens een heel toffe oefening zo met die scores. Zou een mooi vergelijkingspunt opleveren als we dat jaar in jaar uit doen hoe hard we de bands die komen appreciëren. Staat dan nog los van de reële beleving op het festival zelf natuurlijk die toch dikwijls nog heel hard verschilt van de verwachtingen op voorhand.

Maar wat ik wel uit alle polls hier voor dit podium zie.

Morello is de primaire laag vlieger bij ons.
Goeie gitarist maar verdiend.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Ik ben wel een grote Morello adept, heb enorm genoten van de vorige passage in het zonnetje. Een nummer zoals One man revolution en de toffe colabs in combinatie met wat gitaarwerk uit de RATM periode. Denk daar een jupilerke of 3 bij zo in de namiddag en dat is gewoon pure rock 'n roll met een maatschappij-kritisch kantje en een grote glimlach. Ik herinner me dat Slash kwam meespelen voor de laatste 2 nummers, zonder Axl ;-) meer kan je je toch niet wensen.

Users who are viewing this thread