Pinkpop 2026

Ben wel benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk twijfelen tussen RW en PP.
Ik denk best veel, heel aantal mensen ook in mijn omgeving kiezen jaarlijks tussen Pinkpop en Wercher omdat ze vaak de grootste namen hebben en voor de rest naar mijn mening ook best vergelijkbaar zijn qua sfeer. Dit jaar is de line-up van Werchter iets alternatiever als Pinkpop dus ook vaste Werchtergangers zullen misschien twijfelen. Ik ga als voorbeeld ook voor het eerst in 4 jaar naar Pinkpop ipv Werchter.

ik snap werkelijk niets van de strategie (als die er überhaupt is) van Pinkpop. Kan je eindelijk eens in een gat springen en dan ga je de aankondiging uitstellen omdat er een kleine naam niet komt. Er zullen nog wel meer afzeggingen komen, zoals elk jaar, dus leg het mij maar uit.

Ze lossen gewoon graag in één keer. De reden daarvan mag Joost weten.

Alhoewel ik denk dat er nu waarschijnlijk weinig mensen nog twijfelen tussen RW en PP. Het plaatje is voor een groot gedeelte al compleet.

Ze lossen gewoon graag in één keer. De reden daarvan mag Joost weten.

Alhoewel ik denk dat er nu waarschijnlijk weinig mensen nog twijfelen tussen RW en PP. Het plaatje is voor een groot gedeelte al compleet.
in mijn omgeving twijfelen er zelfs mensen tussen LL en PP, omdat ze van de LL line up niets kennen. PP kan dus ook profiteren van het niet uitverkopen van LL

• Leuk
Waarderingen: EFDEE
Ik denk best veel, heel aantal mensen ook in mijn omgeving kiezen jaarlijks tussen Pinkpop en Wercher omdat ze vaak de grootste namen hebben en voor de rest naar mijn mening ook best vergelijkbaar zijn qua sfeer. Dit jaar is de line-up van Werchter iets alternatiever als Pinkpop dus ook vaste Werchtergangers zullen misschien twijfelen. Ik ga als voorbeeld ook voor het eerst in 4 jaar naar Pinkpop ipv Werchter.
Maar dat twijfelen deden ze dan vooral in het najaar denk ik. Met de programma's grotendeels compleet gaat het vast niet van die paar namen die nog niet zijn aangekondigd afhangen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Alweer Joost...?
Ja, en die heeft nu afgezegd, haha.

Ik had echt gehoopt vandaag nieuwe namen te horen :-( Maar ik weet nog dat ik vorig jaar de 2e drop echt heel matig vond, dus wat dat betreft lossen ze na carnaval gewoon in 1x alle namen.

Welke camping raden jullie aan en hoe kan je kiezen op welke camping je logeert? (met weekendticket want dat is me niet helemaal duidelijk)
Is het naar jullie gevoel veilig om als twee 18-jarige meiden naar Pinkpop te gaan?

Welke camping raden jullie aan en hoe kan je kiezen op welke camping je logeert? (met weekendticket want dat is me niet helemaal duidelijk)
Is het naar jullie gevoel veilig om als twee 18-jarige meiden naar Pinkpop te gaan?
Ik ben zelf een man dus ik kan heel moeilijk daarover oordelen. Wel ben ik meerdere keren met een groep geweest waar ook vrouwen van vergelijkbare leeftijd meegingen en die hebben het voor zover ik weet als heel prettig ervaren, zat toen op camping B.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Toen ik die leeftijd had ging ik regelmatig in mijn eentje op de camping en heb het altijd als veilig ervaren. Dat was wel camping C. Maar heb me op het terrein of wanneer ik 's avonds terug liep naar het station nog nooit onveilig gevoeld als vrouw eigenlijk.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Als je van een feestje houdt ga je naar B, kun je doorhalen tot ca. 4 uur. Voor meer rust ga je naar C.

Veilig...volgens mij wel.

Daar moeten we met elkaar voor zorgdragen.
Een ieder op ongepast gedrag kunnen en mogen aanspreken.

The All-American Rejects staan dus op 18 juni in 013, daarna gaan ze naar Parijs. Jammer, die had ik toch wel een keertje live willen meepakken…

Vrijwel elke naam van die Slope line-up zou een versterking zijn voor Pinkpop. Al zie ik zo'n Westside Cowboy en NewDad dus totaal niet werken.

Users who are viewing this thread