Ik snap je redenering maar ik weet niet als ik er helemaal mee akkoord ga, ik ben het met je eens dat linkin park waarschijnlijk die weide op zijn eentje kan uitverkopen. Maar Graspop heeft 130+ bands en park life heeft er 6. Waarom zwangere Guy plaatsen als je 1 metalband in de plaats kan zetten? Dat gaat Graspop echt niet voelen. En dan dat voorprogramma kan je enigzins verantwoorden omdat die waarschijnlijk voordelig zullen geweest zijn. Maar wederom daar, livenation heeft de kracht om te zeggen, we plaatsen die niet. En dan nog kom je in een situatie waar je dan hoogstens 5 bands bookt die in het vaarwater van Graspop zitten. Misschien Cru maar ik denk dat Graspop met 5 bands minder ook wel nog zal draaien. Het vergrijp dat de meeste mensen hebben is niet dat er geen grote subs zijn, dat mochten heus een sons of dergelijke zijn. Het is het feit dat ze qua genre totaal niet passen.
Heb het al aangehaald maar was de affiche
Linkin park
Papa Roach
Pod
Against the current
Drowning pool
Sons
Geweest of iets in die lijn dan was het sentiment helemaal anders en was die line-up waarschijnlijk zelfs goedkoper dan die van nu. En Graspop ging er ook niet minder kaarten door verkocht hebben.