Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Los van dat die ook niet passen zijn dat de een à twee namen waar je rekening mee houdt, zou nog genoeg ruimte moeten geven voor andere passendere namen. Wat hier dus niet het geval was.
Los van dat die ook niet passen zijn dat de een à twee namen waar je rekening mee houdt, zou nog genoeg ruimte moeten geven voor andere passendere namen. Wat hier dus niet het geval was.
Je hebt op de twee voorprogramma's en LP zelf na drie spots over. Waarvan één door Papa Roach is ingevuld (netjes voor die dag). Dan zijn er op 6 namen 2 die niet passen. Best netjes imo. Meer moet je ook niet verwachten.
Je hebt op de twee voorprogramma's en LP zelf na drie spots over. Waarvan één door Papa Roach is ingevuld (netjes voor die dag). Dan zijn er op 6 namen 2 die niet passen. Best netjes imo. Meer moet je ook niet verwachten.
Kom op Tim. Waarom blijf je dit zo verdedigen? Over die twee voorprogramma's kan ik heen stappen maar als die andere twee namen nog geen eens in de buurt komen van de belofte die gedaan werd kan je toch niet zeggen dat het best netjes is? Dat is het niet. En er tourt de komende zomer écht meer dan genoeg om hier wel een mooi affiche van te maken. Graspop was er echt niet slechter van geworden om een P.O.D. te missen.
Het is natuurlijk ook gewoon dat het voorprogramma ontzettend tegenvalt vergeleken met de vorige tour.
En nog het feit dat het voorprogramma niet standaard mee komt op festivals, vorige keer ook niet dus vind niet dat je dit zomaar kunt stellen
Afgelopen zomer hadden die Spiritbox en Architects mee afwisselend wat ontzettend grote namen zijn in het genre (sub niveau op graspop) en namen ze deze niet mee naar RW
Het is natuurlijk ook gewoon dat het voorprogramma ontzettend tegenvalt vergeleken met de vorige tour.
En nog het feit dat het voorprogramma niet standaard mee komt op festivals, vorige keer ook niet dus vind niet dat je dit zomaar kunt stellen
Afgelopen zomer hadden die Spiritbox en Architects mee afwisselend wat ontzettend grote namen zijn in het genre (sub niveau op graspop) en namen ze deze niet mee naar RW
Ik snap echt niet waar je naartoe wilt met deze comment. Het blijft livenation. Als ze 2 andere namen wilden dan hadden ze 2 andere namen kunnen zetten. Dat is geen deal-breaker voor linkin park
Het is niet een los concert van Linkin Park in Werchter, het is een festival dat zogenaamd in het leven is geroepen door Livenation om de rock fan beter te bedienen. Ze hebben zelf gezegd artiesten te boeken in een bepaald genre, dus fans gaan daar dan van uit.
Ik vraag me oprecht af als Werchter aan een koerswijziging aan het denken is of niet, die commentaren die over de hele lijn negatief zijn op alle socials en dergelijke moeten toch binnen komen daar in Mechelen.
Het is toch vrijwel altijd zo dat je bij zo'n dagfestival gewoon de act, het voorprogramma van die act en een paar andere bands krijgt? En dat dat op een vierdaagse eigenlijk nooit zo is?
Ik snap dat het zuur is als je de bands niet wilt zien maar ik vind het gewoon wat maf alsof iedereen doet alsof het als een verrassing komt.
Het is toch vrijwel altijd zo dat je bij zo'n dagfestival gewoon de act, het voorprogramma van die act en een paar andere bands krijgt? En dat dat op een vierdaagse eigenlijk nooit zo is?
Ik snap dat het zuur is als je de bands niet wilt zien maar ik vind het gewoon wat maf alsof iedereen doet alsof het als een verrassing komt.
Inderdaad, die dag festivals hebben toch vaak gewoon wat vulsel overdag, ik denk dat veel mensen hier nogal onrealistische ideeen hadden van wat er nog ging bijkomen
Het gebeurt toch evenzeer dat op een meerdaags festival de support acts ook een plek krijgen?
Extreme is support bij Def Leppard. Staat ook gewoon op Graspop, op dezelfde dag.
Je hebt als organisator (Live Nation) toch echt wel de mogelijkheid om al dan niet de support acts op een (dag)festival mee te boeken. Of in dit geval net niet te boeken.
Volgens mij zijn bands als P.O.D, drowning pool, .. niet duurder dan clipse, ZG,.. dus zou het niet onrealistisch noemen.ik denk dat er gewoon verwacht was dat ze de lijn gingen volgen die ze uitgestippeld hadden in hun communicatie.
Helpt natuurlijk niet dat de metalfan zich al een uitgeperste citroen voelt in België. Als je geen deftige voorprogramma kan plaatsen was linkin park gewoon beter op Graspop geplaatst.
Maar het feit dat iedereen verbaasd is hier en op de socials laat toch gewoon goed zien dat er bij livenation iets flink is misgegaan in het managen van de verwachtingen?
Wat mensen verwachten op basis van de aankondiging van dit festival sluit niet aan bij wat er is uitgekomen
Ik denk niet zo zeer dat het slecht geboekt is maar wel slecht gecommuniceerd
Inderdaad, die dag festivals hebben toch vaak gewoon wat vulsel overdag, ik denk dat veel mensen hier nogal onrealistische ideeen hadden van wat er nog ging bijkomen
Het is natuurlijk ook dat het expliciet in de markt werd gezet als festival met een bepaalde lijn. Niet als Werchter presents Linkin Park met voorprogramma (zoals in verleden bv. met Bruce Springsteen het geval was). Dan liggen de verwachtingen toch hoger.
Zet daar twee Belgische bands bij die al wat bewezen hebben (zoals Sons of Equal Idiots zelfs) en je hoort niemand klagen.
Helpt natuurlijk niet dat de metalfan zich al een uitgeperste citroen voelt in België. Als je geen deftige voorprogramma kan plaatsen was linkin park gewoon beter op Graspop geplaatst.