Werchter Parklife 2026

Op een iets lager niveau weliswaar (clubs) lukt het Amenra, Wiegedood en Doodseskader nochthans wel om door te breken in landen als Oostenrijk, Roemenië, Noorwegen, ... . Zalen van 500 man tot misschien wel 2000 man. Dat zie ik ZG nog niet doen

En ja de bands die ik noem zijn waarschijnlijk te extreem voor Werchter. Begrijp ik volledig. Komen bovendien ook niet tot hun recht in het zonlicht.

Maar toch
Dat zijn geen rappers maar metalbands. Rappers steunen veel meer op taal dan metal.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Op een iets lager niveau weliswaar (clubs) lukt het Amenra, Wiegedood en Doodseskader nochthans wel om door te breken in landen als Oostenrijk, Roemenië, Noorwegen, ... . Zalen van 500 man tot misschien wel 2000 man. Dat zie ik ZG nog niet doen

En ja de bands die ik noem zijn waarschijnlijk te extreem voor Werchter. Begrijp ik volledig. Komen bovendien ook niet tot hun recht in het zonlicht.

Maar toch
Dat is toch geen vergelijk? Dat zijn metalbands die in het Engels zingen en ZG een rapper in het Vlaams. De kans dat die buiten de Benelux doorbreekt is simpelweg Nihil

amenra al 2x in de barn laatste keer als 3de in de barn? dus wat 17u?
Redelijk hoge plekken. Terechte plekken. Op Rock Werchter zouden dat terechte plekken ook zijn voor ZG (hoewel ... waar staat de rock dan voor?). Maar op Werchter Parklife vond ik het jammer dat zo een plek eens niet gaat naar een band als pak weg Fatal Move (misschien iets te heavy voor Werchter), Triggerfinger, Highest Order, Slongs Dievanongs (das Vlaamse hip hop die waarschijnlijk meer dan de helft van het forum niet kent, rapt ook wel in het Vlaams maar is ten minste niet zo gehypet door Studio Brussel), Fleddy Melculy ofzo. Voor mijn part Bizkit Park

Dat is toch geen vergelijk? Dat zijn metalbands die in het Engels zingen en ZG een rapper in het Vlaams. De kans dat die buiten de Benelux doorbreekt is simpelweg Nihil
Grotendeels in het Engels. Ook veel Vlaams en af en toe Frans. Ook niet zo makkelijk (door de namen alleen al) om mee in het buitenland door te breken

Redelijk hoge plekken. Terechte plekken. Op Rock Werchter zouden dat terechte plekken ook zijn voor ZG (hoewel ... waar staat de rock dan voor?). Maar op Werchter Parklife vond ik het jammer dat zo een plek eens niet gaat naar een band als pak weg Fatal Move (misschien iets te heavy voor Werchter), Triggerfinger, Highest Order, Slongs Dievanongs (das Vlaamse hip hop die waarschijnlijk die waarschijnlijk de helft van het forum niet kent), Fleddy Melculy ofzo. Voor mijn park Bizkit Park
laten we mevrouw slongs iphone nu niet werchter materiaal noemen.
bizkitpark is een cover band en dus defacto uitgesloten
triggerfinger heeft er al veel gestaan
...
young yello nu ook geboekt
tourist lemc stond ook al hoog in de barn
dus de plek ZW deze week op RW is ook quasi dezelfde als op parklife en gaat het opnieuw gewoon goed doen

laten we mevrouw slongs iphone nu niet werchter materiaal noemen.
bizkitpark is een cover band en dus defacto uitgesloten
triggerfinger heeft er al veel gestaan
...
young yello nu ook geboekt
tourist lemc stond ook al hoog in de barn
dus de plek ZW deze week op RW is ook quasi dezelfde als op parklife en gaat het opnieuw gewoon goed doen
Awel Tourist Lemc! Die had ik ook graag op die plek gezien!

Young Yello ken ik niet moet ik bekennen

Doordat Studio Brussel het zo hypet. Laat hem het maar eens doen in Sydney, Helsinki, Los Angeles of zelfs Parijs
Als je dn toch wilt vergelijken Heidevolk of Fleddy Melculy zie ik in die steden ook geen grote zalen uitverkopen maar doen dat in eigen land wel.

Als je dn toch wilt vergelijken Heidevolk of Fleddy Melculy zie ik in die steden ook geen grote zalen uitverkopen maar doen dat in eigen land wel.
Fleddy akkoord. Maar Heidevolk wordt wel constant meegevraagd op Heidenfest en Paganfest tours doorheen heel Europa en dat zal ook niet vanwege het Nederlands zijn. Hoewel, op zo een tours wordt een vreemde als iets exotisch gezien of zoiets zeker?

Fleddy akkoord. Maar Heidevolk wordt wel constant meegevraagd op Heidenfest en Paganfest tours doorheen heel Europa en dat zal ook niet vanwege het Nederlands zijn. Hoewel, op zo een tours wordt een vreemde als iets exotisch gezien of zoiets zeker?
Als best wel groot Heidevolk fan, ze touren idd vaak op Heidenfest en Paganfest ja maar meestal met een aangepaste setlist waarvan 3/4 van de nrs in het engels gezongen worden.
En meestal zijn ze 2de of hooguit 3de band van de 5 of 6 die samen op tour zijn.

Users who are viewing this thread