Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik noemde het al eerder maar nog steeds blij dat ik hier niet gelijk op gesprongen ben na de lekkermakende aankondiging. Clipse zou ik nog best wel willen zien, had eigenlijk gehoopt dat ze op RW zouden staan.
Maar als ik kijk naar Graspop waar oa Drowning Pool en P.O.D. staan dan had deze dag er zo anders uit kunnen zien..
Als je bij je aankondiging verkondigd dat je het programma verder zal aanvullen met bands die in hetzelfde genre liggen en je komt dan buiten Papa Roach met deze tristesse af...
Als je bij je aankondiging verkondigd dat je het programma verder zal aanvullen met bands die in hetzelfde genre liggen en je komt dan buiten Papa Roach met deze tristesse af...
Nogmaals clipse speelt mee met lp op de hele tour.
En dan papa roach erbij, against the current en phantogram (ook vast lp voorprogramma)
Dan is de enige niet ok booking zwangere guy.
Dan hadden ze ZG toch kunnen laten voor een andere LN kloon die wel in de 'identiteit' van het event past? Is ook een band te weinig vind ik, zouden er 7 moeten zijn.
En dan papa roach erbij, against the current en phantogram (ook vast lp voorprogramma)
Nogmaals, dan moest RW niet gaan adverteren dat ze resoluut de kaart trekken van (alt) rock... Ze wisten dat toch op voorhand welke support acts er mee gingen komen?
Dan hier nogmaals: had niet beloofd dat je het de rockers van de zeroes naar de zin zou maken als je vooraf al wist dat je die belofte niet kon waarmaken.
Dit heeft verder niks met open-minded te maken. Live Nation heeft dit jaar sowieso een handje van misleiding. Eerst de meeste vlekken op de Graspop-poster invullen door bands die al zichtbaar waren op een lagere plek en nu een hiphop- en electrofeest van Parklife maken, terwijl het alt-rock zou zijn.