Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel blij dat ik voor het eerst in m'n leven m'n FOMO een keer kon weerstaan en te wachten met een kaart kopen, toen er werd aangekondigd dat het een 00's rock festival zou worden. Zou me nu wel een beetje genaaid voelen.
Heel blij dat ik voor het eerst in m'n leven m'n FOMO een keer kon weerstaan, toen er werd aangekondigd dat het een 00's rock festival zou worden. Zou me nu echt wel een beetje genaaid voelen.
Beetje matig allemaal. Voor een festivaldag waar ze zouden boeken naar de 00s (alternatieve) rock.
Komen ze met een rapduo (lijkt me wel gaaf, maar gewoon niet wat ze hadden beloofd), een psychedelische popgroep en dan wel Against The Current, met een beetje alt/electronic rock.
Vooral gewoon heel raar om jezelf neer te zetten als hét festival voor de rock en alternatieve rock en dan met Zwangere Guy en Clipse te komen. Maar goed, 99% van de verkochte kaarten is natuurlijk door Linkin Park, en dat zijn er toch écht heel veel. Had ik niet verwacht zo twee jaar op rij.
Heel blij dat ik voor het eerst in m'n leven m'n FOMO een keer kon weerstaan, toen er werd aangekondigd dat het een 00's rock festival zou worden. Zou me nu echt wel een beetje genaaid voelen.
Maar dus al meer dan 50.000 tickets verkocht dus op zich ook niet nodig om grote moeite te doen. De affiche is aanlokkelijk genoeg... Maar denk dat iedereen wel meer had verwacht. Ik weet niet of ik een ticket had gekocht met hetgeen ik nu weet, is niet wat aangekondigd werd. Niet dat ik geen fijne dag zal hebben, maar toch!
Ook niet ongelukkig dat ik heb gewacht. Was al aan het twijfelen tussen Parklife of Nick Cave maar denk dat ik nu toch voor de laatste ga. 90% van de kaarten al de deur uit dus klepper hadden ze ook niet meer nodig.
Vriendengroep vrij enthousiast met LP en aankondiging Papa Roach. De rest van de affiche is toch wel vrij teleurstellend. ZG was al moeilijk te verteren maar nu nog een rap/hiphop groep erbij...