Rock Werchter 2026

Hopelijk in een zaal.
Lily Allen is voor mij het typische voorbeeld van een festivalboeking. Had ik twee jaar geleden ook met bijvoorbeld Avril Lavigne. Je kent best veel nummers maar je bent dan weer geen fan dus niet het geld over voor een losse show. En dan is een doorkomst van een klein uurtje op een festival perfect voor een mooie dosis nostalgie.

Lily Allen is voor mij het typische voorbeeld van een festivalboeking. Had ik twee jaar geleden ook met bijvoorbeld Avril Lavigne. Je kent best veel nummers maar je bent dan weer geen fan dus niet het geld over voor een losse show. En dan is een doorkomst van een klein uurtje op een festival perfect voor een mooie dosis nostalgie.
Ja, snap ik helemaal. Ik ben fan haha.

• Pray
Waarderingen: Joslittel
Behalve dat ze nu vooral op West End Girl gaat focussen, ipv een best of.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Lily Allen is nu te groot voor The Barn hoor.
Maar dat was ze niet toen het gros van de affiche geboekt werd. Haar populariteit is pas in oktober beginnen ontploffen. Ofwel hebben ze haar geboekt toen de hype nog niet begonnen was, ofwel is ze last minute toegevoegd en hangt het volledig af van de open plekjes na annulaties.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Nah, Lily tourt nu met West End Girl he. Dat is een conceptplaat die veel beter tot z'n recht komt in een zaal. Staat echt mijlenver van Avril Lavigne. Ik hoop op Vorst o.i.d., zie niet meteen waar ze nog kan geplaatst worden op Werchter.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie

Aanzet gedaan adhv die affiche.

Podiumindeling en volgorde zou juist moeten zijn, timings zijn volledig fout! Doe gerust aanpassingen om alles correcter te krijgen.
Hee top. Ik zie wel erg veel overlap met KlubC en Barn.
Want als dat zo is ben ik alvast kwaad omwille van Agnes OBel tegelijk met Social Distortion en Franz Ferdinand ;)
Volgens mij wisselen de tenten altijd af. Als iets tegelijk speelt is het vaak met The SLope(kunnen we uiteraard nog niets van vinden nu)

Users who are viewing this thread