Bospop 2026

image.webp

The Lumineers lijken me wel een optie voor Bospop. Ook hier Kings of Leon.
Maar qua opvul acts The Black Crowes, Kingfishr, Amble, The Coral en KT Tunstall zie ik wel verschijnen.

Lenny Kravitz - Kings of Leon - ZZ Top
White Lies - Interpol - The Lumineers
Son Mieux - The Waterboys - The Black Crowes

Zoiets?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Joslittel
Lenny Kravitz - Kings of Leon - ZZ Top
White Lies - Interpol - The Lumineers
Son Mieux - The Waterboys - The Black Crowes

Zoiets?
Ik hoop geen The Lumineers. Zouden die willen komen voor geen headlinerspot naar Bospop btw?

Ik zit wel redelijk in het Editors spoor.

Waar komt eigenlijk dat Editors gerucht vandaan. Wat ik heb begrepen gaan ze dit jaar niet eens touren.
Ook omdat Tom Smith op solotour is met zijn solo debuut album.
Zelf zie ik eerder Nothing But Thieves headlinen en dat zie ik stiekem niet gebeuren.

Waar komt eigenlijk dat Editors gerucht vandaan. Wat ik heb begrepen gaan ze dit jaar niet eens touren.
Ook omdat Tom Smith op solotour is met zijn solo debuut album.
Zelf zie ik eerder Nothing But Thieves headlinen en dat zie ik stiekem niet gebeuren.
Tom Smith is nog tot eind april op solotour. Editors staan op 31 juli op een festival in Spanje.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Joss Stone en 4 non blondes zijn toegevoegd aan de Rod Stewart dag eind juni op Rock in Lisboa....

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Wellicht dat het zo uitpakt…en dan het geluk dat ze naar Bospop komen.
Maar voorlopig zonder tegen bericht 1 juli ‘26 in de USA
Nu zie ik Allentown op 1 juli weer gecancelled. Echter staan ze nu op 1 juli in Saskatoon en ook in San Francisco. Ik denk toch dat dit soort sites database foutjes hebben, waardoor zulke spookshows opduiken. Ook dit zijn zalen die door de chemotherapie van Ann werden geschrapt. In 2024 bevestigde Heart de (later geschrapte) Europese tour pas eind januari, al werden enkele festivaldata wel gerepost door de band in december 2023. Wel jammer dat de bandleden al enige maanden geen hints meer droppen. Ann doet de meest recente shows weer op een stoel, dus misschien zijn ze wat huiverig zich te verbinden aan zo’n avontuur.

Na 4 maanden worden ze wakker en actief op Facebook. Nog een weekje of 2 denk ik...

Laatst bewerkt:
Met Editors op Pinkpop, kunnen we die hier denk ik wel afstrepen.

Maar met het ontbreken van Lenny Kravitz kunnen we die wel bijna met stift opschrijven voor Bospop in plaats van met potlood.

• Leuk
Door Kingfishr, White Lies en Dogstar kan dus ook een streep.
Wel grappig dat Bospop White Lies en Franz Ferdinand onlangs nog geboekt heeft.

Op 7 juli staat Rick Astley op een festival in Duitsland; kunnen we hem ook alvast met een hele dikke stift opschrijven voor Bospop :D 🤘 ?!

Joss Stone staat 6 dagen later op hetzelfde festival als waar Rick staat; zou me niet verrassen als zij een tussenstop maakt in Weert, is daar prima op haar plek.

• Winning
Op 7 juli staat Rick Astley op een festival in Duitsland; kunnen we hem ook alvast met een hele dikke stift opschrijven voor Bospop :D 🤘 ?!

Joss Stone staat 6 dagen later op hetzelfde festival als waar Rick staat; zou me niet verrassen als zij een tussenstop maakt in Weert, is daar prima op haar plek.

Rick Astley is wel een leuke. Joss Stone zie ik trouwens net zo makkelijk weer op North Sea Jazz opduiken.

Ik zou er eerder nog twee anderen uit halen wat er daar in München op het programma staat: Anastacia en Dropkick Murphys.

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Rick Astley is wel een leuke. Joss Stone zie ik trouwens net zo makkelijk weer op North Sea Jazz opduiken.

Ik zou er eerder nog twee anderen uit halen wat er daar in München op het programma staat: Anastacia en Dropkick Murphys.
Als we daar toch uit mogen kiezen (op 19 juni) dan mag van mij BEAT wel komen, King Crimson muziek door Steve Vai, Adrian Belew, Tony Levin en Danny Carey

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en graaf1

Mmm...daar had in nog niet aan gedacht, Joss Stone op North Sea Jazz; wie weet speelt ze op North Sea Jazz én Bospop.
Anastacia en Dropkick Murphys staan niet bovenaan m'n verlanglijstje, maar zou er niet van opkijken als Bospop beide acts vastlegt (net als editie 2017),

Users who are viewing this thread