Bospop 2026

Even voor de duidelijkheid. Tollwood Sommerfestival is geen festival maar een reeks losse buitenconcerten. Wilt natuurlijk niet zeggen dat hij geen festivals doet maar even een slag om de hand. Anders kan ik ook Kraftwerk toevoegen. 17 juli hun eerste optreden geboekt in Hongarije ;)

Even voor de duidelijkheid. Tollwood Sommerfestival is geen festival maar een reeks losse buitenconcerten. Wilt natuurlijk niet zeggen dat hij geen festivals doet maar even een slag om de hand. Anders kan ik ook Kraftwerk toevoegen. 17 juli hun eerste optreden geboekt in Hongarije ;)
Was me gelijk al helder; maar én een buitenpodium en aan het touren...daar volgen vast nog meer datums op.
Zonder een muzikaal oordeel te vellen, denk ik dat Kraftwerk té uitgesproken muziek is voor Bospop. Die zie ik dan weer eerder staan op een Best Kept Secret of Down The Rabit Hole.

De zaterdag is gewoon voor de mannen van ZZ Top en de zondag voor Lenny Kravitz. Daar twijfel ik eigenlijk al niet meer aan gezien de tourschema's.
Joss Stone kan prima naar Bospop maar ook bv naar North Sea Jazz waar ze al eerder stond. Within Temptation zie ik de vrijdag nog wel headlinen met nog geen datum in NL.. Zou ook een prima boeking zijn trouwens

• Winning
Waarderingen: graaf1
Voor minder komen ze niet denk ik. Maar kan er naast zitten natuurlijk 🤣
Ach, in 2016 koos Santana er volgens mij bewust voor om niet af te sluiten; en in 2015 stonden niet geringe acts als Europe én Dream Theater beide voor de toch iets minder voor de hand liggende afsluiter Steven Wilson (pracht avond, by the way).

• Leuk
Waarderingen: PJ
hoeft geen probleem te zijn.... heb ze al vaak gezien (eerste keer 82 in Pinkpop), zit ook een risiko bij om als laatste op te treden:

in 2008 op Bospop had ik en mijn 13 jarige dochter het al gezien na 2 nummers....ze waren goed maar niet geweldig zoals wel

Lizzy, Apocalyptica, ome Ted "Stranglehold" Nudgent, Little Feat en Dicky Betts, die hadden al voor genoegt "satisfaction" gezorgd, dat ik we er geen traan om konden laten eerder te vertrekken.

ZZ Top mag dan niet vernieuwend zijn, vermakelijk blijf ik het wel vinden, helemaal met een biertje in de hand. Het overlijden van bassist Dusty Hill zou mede er voor kunnen zorgen dat het trio niet een dag afsluit.

zeg niet dat ze niet vernieuwend zijn, ze zijn live (bijna) altijd meer dan de moeite waard, maar aan het eind van zo'n dag kan de motivatie en aandacht best wel minder kunnen worden. Uitgezonderd natuurlijk de hardcore fan !
Ik vat 'm ;) . De line-up van 2008 was ook megavet 🤘!

klopt; Bospop had vanaf 2000 tot 2010 prachtige programmering die nu helaas niet meer mogelijk of betaalbaar zijn.
Alhoewel ze dit jaar op zondag weer iets manjefieks voor mekaar hebben gekregen. Compliment voor die organisatie daar !
Dat zijn berichten waar we wat aan hebben. Kun je een kleine hint geven? 😬

Meestal gooien ze er wel een bericht uit wanneer ze komen. Misschien eind van de week nieuws en dan volgende week woensdag donderdag de eerste namen?

Meestal gooien ze er wel een bericht uit wanneer ze komen. Misschien eind van de week nieuws en dan volgende week woensdag donderdag de eerste namen?
Dat zou heel fijn zijn, maar ik gok op een week later dat de eerste namen bekend worden gemaakt.

Users who are viewing this thread

• Taxi