Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben wel benieuwd of de #bospopcamping/camperterrein eerder wordt open gesteld voor Neil Young bezoekers en Bospop bezoekers. Wellicht dat Bospop met dat stukje info komt.
The Lumineers lijken me wel een optie voor Bospop. Ook hier Kings of Leon.
Maar qua opvul acts The Black Crowes, Kingfishr, Amble, The Coral en KT Tunstall zie ik wel verschijnen.
Waar komt eigenlijk dat Editors gerucht vandaan. Wat ik heb begrepen gaan ze dit jaar niet eens touren.
Ook omdat Tom Smith op solotour is met zijn solo debuut album.
Zelf zie ik eerder Nothing But Thieves headlinen en dat zie ik stiekem niet gebeuren.
Waar komt eigenlijk dat Editors gerucht vandaan. Wat ik heb begrepen gaan ze dit jaar niet eens touren.
Ook omdat Tom Smith op solotour is met zijn solo debuut album.
Zelf zie ik eerder Nothing But Thieves headlinen en dat zie ik stiekem niet gebeuren.
Nu zie ik Allentown op 1 juli weer gecancelled. Echter staan ze nu op 1 juli in Saskatoon en ook in San Francisco. Ik denk toch dat dit soort sites database foutjes hebben, waardoor zulke spookshows opduiken. Ook dit zijn zalen die door de chemotherapie van Ann werden geschrapt. In 2024 bevestigde Heart de (later geschrapte) Europese tour pas eind januari, al werden enkele festivaldata wel gerepost door de band in december 2023. Wel jammer dat de bandleden al enige maanden geen hints meer droppen. Ann doet de meest recente shows weer op een stoel, dus misschien zijn ze wat huiverig zich te verbinden aan zo’n avontuur.
Joss Stone staat 6 dagen later op hetzelfde festival als waar Rick staat; zou me niet verrassen als zij een tussenstop maakt in Weert, is daar prima op haar plek.
Joss Stone staat 6 dagen later op hetzelfde festival als waar Rick staat; zou me niet verrassen als zij een tussenstop maakt in Weert, is daar prima op haar plek.
Als we daar toch uit mogen kiezen (op 19 juni) dan mag van mij BEAT wel komen, King Crimson muziek door Steve Vai, Adrian Belew, Tony Levin en Danny Carey
Mmm...daar had in nog niet aan gedacht, Joss Stone op North Sea Jazz; wie weet speelt ze op North Sea Jazz én Bospop.
Anastacia en Dropkick Murphys staan niet bovenaan m'n verlanglijstje, maar zou er niet van opkijken als Bospop beide acts vastlegt (net als editie 2017),