Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Balen voor Bospop, deze hadden ze echt wel willen hebben en hij doet dus festivals. Maar blijken het bieden tegen Rock Zottegem verloren, helaas. De woensdag wel shit he.
Ja, het bieden verloren of een weloverwogen beslissing om het geld dat Neil Young kost (dat zal namelijk geen kleine som zijn) in andere acts te stoppen
Was een ultieme kans geweest, benieuwd naar de 3 headliners die ze nu hebben weten te strikken. Waarschijnlijk begin december wel meer nieuws vanuit Weert?
Balen voor Bospop, deze hadden ze echt wel willen hebben en hij doet dus festivals. Maar blijken het bieden tegen Rock Zottegem verloren, helaas. De woensdag wel shit he.
Ik weet niet of Neil Young voor Bospop hoog op het lijstje stond eigenlijk. De vorige keer was dat niet bepaald een succes, wel lang geleden maar toch.
Ik weet niet of Neil Young voor Bospop hoog op het lijstje stond eigenlijk. De vorige keer was dat niet bepaald een succes, wel lang geleden maar toch.
Na de passage van vorig jaar, zeker ook gezien de kwaliteit van de optredens o.a. Brussel en Glastonbury, was het denk ik wel een gedroomde headliner geweest voor dit jaar.
Nu kan hij een volledige (langere) set spelen, Neil fans zul je niet horen klagen. Op de donderdag heb je een dag extra beveiliging nodig voor het festivalterrein, de camping gaat misschien extra open. Je hebt extra personeel nodig. Maar de opbrengsten zullen ruim opwegen tegen de kosten
Na de passage van vorig jaar, zeker ook gezien de kwaliteit van de optredens o.a. Brussel en Glastonbury, was het denk ik wel een gedroomde headliner geweest voor dit jaar.