Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het voordeel als je niet helemaal hyped bent voor een line up is dat het vaak alleen maar meevalt.
Vorig jaar had ik een gat in mijn schema. Precies in dat gat ben ik maar even bij Blanco White gaan kijken. Was een van de mooiste optredens van het weekend!
Absurd hé. Al die mensen die hun jeugd willen herleven bij acts die ook niet een beetje in de buurt komen van wat ze vroeger waren. Zie nu ook Limp Bizkit die ineens overal headlinen.
Eens hoor, want beetje suffig en onnodig. Goed dat er op gehandeld wordt als iemand het voortdurend doet om te baiten, of als iemand zich om een andere reden gekwetst voelt. In sommige gevallen moeten we er volgens mij ook weer niet teveel woorden aan vuil maken, soms wordt het ook met wat humor of in een vriendelijkere context gebruikt.
Geniet van je roze (blauwe?) wolk verder, van harte!!
Ik heb ze in 1995 in Paradiso gezien, geweldig concert! Daarna nog veel vaker gezien maar nooit meer zomooi als de 1e.
Met dat gelul etc nemen ze een beetje Green Day vormen aan. Toch hoop ik dat ze op RW komen en dan sta ik weer vooraan
Van de BKS-drop mag Yard Act ook heel graag nog eens komen. Was vorige keer zeer goed, ook al hadden ze maar 40 minuten en de ondankbare taak om in te vallen voor Bad Omens.
Ik erger me ook over dat constante (fout) gebruik van het woord boomer, denk dat merendeel van de mensen ook gewoon niet weten wat dat woord echt wil zeggen, The prodigy, moby en gorillaz zijn iets oudere bands, maar hebben niks met de boomer generatie te maken. Zelfs het hoofd publiek van the cure is van na de boomer generatie.
Ik erger me ook over dat constante (fout) gebruik van het woord boomer, denk dat merendeel van de mensen ook gewoon niet weten wat dat woord echt wil zeggen, The prodigy, moby en gorillaz zijn iets oudere bands, maar hebben niks met de boomer generatie te maken. Zelfs het hoofd publiek van the cure is van na de boomer generatie.
In die context heeft het niet létterlijk met de boomergeneratie te maken natuurlijk. Dat zijn letterlijk bejaarden. Boomer is eerder een soort sneer naar verouderde manieren/gewoonten/interesses of 'niet mee zijn met de tijd'. Ik ben ook al eens een boomer genoemd hoor, omdat ik nog nooit kledij online gekocht heb (en nooit zal doen, 7 broeken bestellen om er 6 terug te sturen per post is absurd!!).
En dat staat er ook wel, maar er zullen ook altijd acts zijn waarvan we onze wenkbrauwen ophalen maar die wel geld in het laatje brengen. Ik ben allang blij dat ze Limp Bizkit niet laten headlinen.
Tickets moeten ook verkocht worden, zullen wel niet veel beschikbare rock bands zijn die een ING arena uitverkopen en genoegen nemen met een lagere spot lijkt me?