Bospop 2026

Gewoon enthousiast @Rincewind ? Of weet je meer en staat er iets aan te komen?

Want ik verwacht nog steeds met verschillende festivals vandaag al en Pinkpop volgende week, dat Bospop in de week voor Sinterklaas het eerste nieuws eruit zal gooien.

Als ik de namen hier zo lees gaan ze of voortborduren op de financieel goede editie van afgelopen jaar (waarbij er extra budget voor de artiesten is vrijgekomen) of we gaan teleurgesteld raken bij het bekendmaken van het programma ...
Als Weertenaar die weleens wat opvangt voordat het bekend is neig ik nu absoluut naar dat eerste, maar ik weet ook maar een deel van de bovenkant.

Zou er nog ruimte zijn gemaakt voor Direct als sub? Doen ook weer wat Nederlandse festivals volgend jaar. Was 2 jaar terug een enorm goede show op de zondag.

Gewoon enthousiast @Rincewind ? Of weet je meer en staat er iets aan te komen?

Want ik verwacht nog steeds met verschillende festivals vandaag al en Pinkpop volgende week, dat Bospop in de week voor Sinterklaas het eerste nieuws eruit zal gooien.
Als ze Neil Young hebben komt die apart denk ik.

• Geweldig
Waarderingen: BatMutsje
Zou er nog ruimte zijn gemaakt voor Direct als sub? Doen ook weer wat Nederlandse festivals volgend jaar. Was 2 jaar terug een enorm goede show op de zondag.
Die zouden er zomaar kunnen staan, maar die kunnen er in potentie bijna elk jaar staan. Dus dat ze nu bijvoorbeeld CAS doen, staat los van hun kansen voor Bospop.

Als ze Neil Young hebben komt die apart denk ik.
Dat zou goed kunnen. Al komt Bospop (normaal gesproken) wel direct met alle headliners naar buiten. Maar als er nog één ontbreekt, dan weten we waarschijnlijk genoeg ;)

Ik las in het Rock Werchter forum dat Neil Young morgen de tour aan zou kondigen. Dan weten we dus of daar een gat voor Bospop in zit...

Ik las in het Rock Werchter forum dat Neil Young morgen de tour aan zou kondigen. Dan weten we dus of daar een gat voor Bospop in zit...
Ik ben benieuwd waar de stelligheid van Neil Young vandaan komt. Ik zie het op de een of andere manier niet gebeuren. Maar gun het ieder van harte.

Als Rock Zottegem morgen met Neil Young komt, zal Bospop ook wel komen. Zelfde weekend.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Als Rock Zottegem morgen met Neil Young komt, zal Bospop ook wel komen. Zelfde weekend.
Rock Zottegem komt normaal gezien altijd in februari. Maken alleen uitzondering voor een headliner zoals het geval was bij John Fogerty 2 jaar geleden. Als Neil morgen zijn tour dropt dan zal het alles zijn denk ik.

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik denk dat Ome Neil zin tour volledig aankondigt wanneer hij dit zelf wil. Denk dat festivals zich daarop moeten aanpassen.

Weet iemand waar het gerucht van de touraankondiging vandaan komt? Wordt ergens gehint naar een aankondiging morgen?

Ik denk dat Ome Neil zin tour volledig aankondigt wanneer hij dit zelf wil. Denk dat festivals zich daarop moeten aanpassen.

Weet iemand waar het gerucht van de touraankondiging vandaan komt? Wordt ergens gehint naar een aankondiging morgen?
Op efestivals werd anderhalve week geleden al aangegeven dat er een tour van Neil Young zat aan te komen. De poster heeft onlangs nog tours aangekondigd van oa The Weeknd en Foo Fighters. Die komt vaker met tournieuws voor de officiële aankondiging. Ik twijfel daar eigenlijk niet aan. Ook in het RW topic zit @parelconfituur te hinten naar een tour. Die heeft ook wat inside info 👍 Neil young kan in Nederland natuurlijk ook ergens anders staan. Royal Park Live is ook een optie denk ik.

• Geweldig
Waarderingen: BatMutsje
Als Weertenaar die weleens wat opvangt voordat het bekend is neig ik nu absoluut naar dat eerste, maar ik weet ook maar een deel van de bovenkant.
Misschien kan je dat deel even delen met ons. Je zit op festiLEAKS tenslotte 😬

Users who are viewing this thread