Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, dat zal normaal niet morgen zijn. Deze week en volgende week staan volgens mij aankondigingen van verschillende andere Nederlandse festivals op de planning. CAS komt bijvoorbeeld donderdag. Bospop komt traditioneel gezien pas begin december ergens.
Daar zou ik niet te hard op hopen. Die staat op de vrijdag van Bospop in Oostenrijk en op de zondag in Stuttgart. Nu is dat wel in de buurt, maar volgens mij laat hij telkens een dag tussen de optredens en denk ik niet dat hij voor Bospop er ineens 3 achter elkaar zal doen.
Dat klopt inderdaad wel ja. Ook dat weekend is nog volledig vrij in zijn tour (tussen datums in Frankrijk in) en daar stond hij 10 jaar geleden (op de vorige jubileumeditie) al eens.
En kijk je naar Neil Young (die gaat echt wel touren) zou die bv ook weer passen op Royal Park Life en dan ziet het er voor Bospop weer heel anders uit.
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik krijg ineens een coockie melding van de website linksonder die ik op deze pc (die ik dagelijks gebruik) nog niet eerder heb gezien. Dus er lijkt beweging te zitten in de site in ieder geval...
Straks niet meer verwacht ik. Kravitz zat nog een beetje in m'n hoofd als mogelijke headliner bij CAS maar met nieuwe data nu kan hij daar alleen nog de laatste dag staan en dat zie ik niet gebeuren aangezien Blof zelf de afsluiter is daar. De zondag van Bospop past prima in zijn schema.
Nee, die zijn veel te groot voor Bospop. Die zouden zonder verder programma een veld met bijna de dubbele capaciteit van Bospop kunnen trekken. En bovendien zijn ze veel te duur voor Bospop.