Graspop Metal Meeting 2026

Die laatste naam gaat gewoon iets uit de hoge hoed zijn wat nog niet is aangekondigd, of ze moeten Gojira toch nog kunnen overtuigen om langs te komen

zou wel heel spijtig zijn voor president als het gewoon sleep token is en heel hun target demographic aan de mainstage zal staan.
of ze laten de metal dome stoppen wanneer de south HL begint? is nog al gebeurd toch? (ik denk even aan vorig jaar met Dethklok en behemoth bijvoorbeeld)

Wat als... Deep Purple na dit jaar stop?

Dat zou een headlinerplek zoals bij Hellfest ook wat meer verklaren. Deep Purple is immers één van de grootste classic rock bands allertijden...

En hoewel ik ze op onder normale omstandigheden niet als headliner zou zien, kan ik mij voorstellen dat het anders is als het hun laatste tour is...

Wat denken jullie?

PS. Ik weet dat we al veel classic rock hebben, maar als er plots een legende stopt... breekt nood dan wet?

Edit: zie dat ze op Hellfest al op donderdag spelen... Dus gaat hier zeker niet de laatste HL zijn.

als de south stage de dag afsluit dan clasht de metaldome headliner over het algemeen niet met de south stage headliner

Dat zou een headlinerplek zoals bij Hellfest ook wat meer verklaren. Deep Purple is immers één van de grootste classic rock bands allertijden...

En hoewel ik ze op onder normale omstandigheden niet als headliner zou zien, kan ik mij voorstellen dat het anders is als het hun laatste tour is...

Wat denken jullie?

PS. Ik weet dat we al veel classic rock hebben, maar als er plots een legende stopt... breekt nood dan wet?
ik weet niet of graspop daar zo veel waarde aan hecht

Kijk maar naar de positie van Megadeth, die staan nu zelfs een half stapje lager dan in 2024 terwijl ze nu ook met de afscheidstour bezig zijn

dus ik zie Deep Purple niet per se twee stapjes omhoog gaan

ik weet niet of graspop daar zo veel waarde aan hecht

Kijk maar naar de positie van Megadeth, die staan nu zelfs een half stapje lager dan in 2024 terwijl ze nu ook met de afscheidstour bezig zijn

dus ik zie Deep Purple niet per se twee stapjes omhoog gaan
Megadeth staat misschien nog wel twee of drie keer op Graspop met die afscheidstour :)

• Leuk
Waarderingen: saurus, Dwarf en Piebe71
Zojuist mijn bericht ge-edit. Kwam er achter dat ze met Hellfest op de donderdag al andere plannen hebben...

Wat denken jullie?

Edit: zie dat ze op Hellfest al op donderdag spelen... Dus gaat hier zeker niet de laatste HL zijn.
Van mij hoeft Deep Purple echt niet meer. Die komen al om het jaar en als ze niet komen dan komt Glenn Hughes ''plays Deep Purple''.
En elke keer ga ik toch even een nummertje kijken, en het is oke, maar het kan net zo goed een tribute band zijn. Ook spelen ze Child In Time al jaren niet meer live. Alsof Toto Africa niet meer speelt of Iron Maiden NOTB even skipped. Ze spelen wel meer nummers niet meer trouwens.
Onpopulaire mening, maar als er een band is die ver over de houdbaarheids datum is dan is dat Deep Purple wel. :rolleyes:

• Leuk
Waarderingen: Piebe71, Dwarf en Seabas
Van mij hoeft Deep Purple echt niet meer. Die komen al om het jaar en als ze niet komen dan komt Glenn Hughes ''plays Deep Purple''.
En elke keer ga ik toch even een nummertje kijken, en het is oke, maar het kan net zo goed een tribute band zijn. Ook spelen ze Child In Time al jaren niet meer live. Alsof Toto Africa niet meer speelt of Iron Maiden NOTB even skipped. Ze spelen wel meer nummers niet meer trouwens.
Onpopulaire mening, maar als er een band is die ver over de houdbaarheids datum is dan is dat Deep Purple wel. :rolleyes:
Helemaal mee eens. Ben een Deep Purple fan, maar ze hadden al lang moeten stoppen. Laatste 2 optredens waren pover en triest om ze zo zwak en energieloos te zien.

Glen Hughes vond ik overigens nog best wel aardig.

Glenn Hughes plays Deep Purple is wel echt heel anders dan gewoon Deep Purple. De nummers uit de periode van Glenn Hughes bij Deep Purple ga je anders live niet horen.

Users who are viewing this thread