Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kunnen we A Perfect Circle nog verwachten voor de vrijdag? Logistiek gezien niet handig maar ze hebben al een keer 3 shows achter elkaar volgend jaar. Maar de AFAS show is nog niet uitverkocht, dus misschien daarom nog geen aankondiging?
Graspop gaat toch geen rekening houden met onverkochte shows uit een ander land en dan niet uitverkochte shows uit eigen land wel (bad omens, Sabaton? dacht ik) wel communiceren?
Kunnen we A Perfect Circle nog verwachten voor de vrijdag? Logistiek gezien niet handig maar ze hebben al een keer 3 shows achter elkaar volgend jaar. Maar de AFAS show is nog niet uitverkocht, dus misschien daarom nog geen aankondiging?
Ze hebben zelfs later nog een optreden in 013 bekend gemaakt,die ook nog niet uitverkocht is.Ik had zelf al tickets voor Afas al gekocht,terwijl 013 logistiek voor mij veel beter is.
Tool stond ook op RW
A perfect circle lijkt me juist een werchter band
Ik zie die ook niet echt 4 dagen achter elkaar spelen dus kans op Graspop lijkt me erg klein helaas, en inderdaad waren ze inmiddels al lang bekend gemaakt.
Graspop gaat toch geen rekening houden met onverkochte shows uit een ander land en dan niet uitverkochte shows uit eigen land wel (bad omens, Sabaton? dacht ik) wel communiceren?
Je weet het nooit met Live Nation. En die shows die jij bedoeld zijn nog voor dit jaar, Perfect Circle zit precies rond de festival periode dus dan overwegen mensen sneller geen zaalshow kaartje te halen en gewoon op het festival te kijken.
Als Graspop met aankondigingen gaat wachten tot de Nederlandse, Franse of Duitse show van die band is uitverkocht dan komen ze in Mei pas met hun line up
Als Graspop met aankondigingen gaat wachten tot de Nederlandse, Franse of Duitse show van die band is uitverkocht dan komen ze in Mei pas met hun line up
Klopt, maar Perfect Circle heeft toevallig geen Belgische shows gepland staan dus tja, dat was even de enige reden die ik kon bedenken .
Klopt ook dat je zegt dat 4 dagen achter elkaar niet aannemelijk is... jammer wel.
Klopt, maar Perfect Circle heeft toevallig geen Belgische shows gepland staan dus tja, dat was even de enige reden die ik kon bedenken .
Klopt ook dat je zegt dat 4 dagen achter elkaar niet aannemelijk is... jammer wel.
Vraagje, we zijn met 2 die een combi hebben, en gaan voor het eerst op inferno slapen in een festihut voor 4.
De donderdag komt er iemand af, en in de zaterdag en zondag komen er ook nog 2 mensen af.
Is het mogelijk om de toegang tot inferno door te geven? Ik neem aan dat het met polsbandjes is?
Ja was dat zo? Ik stond ergens vooraan enorm te genieten en de sfeer was goed. Dus zag die show echt als een succes en zou daarom niet verschieten van een hoger plekje. Al is het eenzelfde verhaal als een Helloween, groot in Duitsland maar hier niet verder dan 013.
Ja was dat zo? Ik stond ergens vooraan enorm te genieten en de sfeer was goed. Dus zag die show echt als een succes en zou daarom niet verschieten van een hoger plekje. Al is het eenzelfde verhaal als een Helloween, groot in Duitsland maar hier niet verder dan 013.