Graspop Metal Meeting 2026

Vol veld? GNR 😶
Laten we wel eventjes realistisch blijven allemaal, dus géén:
  • Aerosmith
  • Alestorm
  • Bon Jovi
  • Foo Fighters
  • Guns 'N Roses
  • Iron Maiden
  • Metallica
  • My Chemical Romance
  • Rammstein
  • Slayer
  • System Of A Down
  • Yungblud

Wél (min of meer) serieuze opties (head/sub maar mogelijk ook vlak daaronder) lijken tot dusver:
  • A Perfect Circle
  • Alice Cooper
  • Alter Bridge
  • Def Leppard
  • Electric Callboy
  • Foreigner
  • Ghost
  • Helloween
  • Ice Nine Kills
  • Journey
  • Marilyn Manson
  • Pantera
  • Rise Against
  • Rob Zombie
  • Sabaton
  • Shinedown
  • The Offspring
  • Three Days Grace
  • Trivium
  • Turnstile
Wie kunnen we hiervan (definitief) wegstrepen?

Worden de TBC's en een deel van de undercard sowieso voordat de kaartverkoop begint bekend gemaakt?

Ik denk inderdaad ook niet dat de TBC nog voor de start van de kaartverkoop worden gedeeld. Dan hadden ze echt wel een andere strategie gekozen neem ik aan qua moment van bekendmaken. Vermoedelijk rust er nog een embargo op tot veel later dit jaar of zelfs begin volgend jaar, waardoor de organisatie eigenlijk geen keuze heeft.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Oke bedankt voor de reacties. Ik denk niet dat die TBC's voor mij de grootste factor zullen zijn voor de afweging tussen weekend of losse dag(en), dat zit hem toch vooral in de undercard. Dus prima als die wel (deels) bekend wordt gemaakt :) ADTR en Thornhill zijn van de tourende namen dan wel de grootste wensen.

Zouden we echt nog een grote drop mogen verwachten?

Mss gwn accomodatie info volgende week of de head en subs van andere podia in aanloop naar de vvk 😬

Als een band de weide vol krijgt neem ik toch aan dat dat dan 1 van de headliners zal zijn toch

Ik vind APC of Rob Zombie goed klinken maar veld vol lijkt me onwaarschijnlijk bij deze bands.

Hoogstens EC maar heb wel het idee dat dan het hele festival 180 graden gedraaid is.

Ik vind APC of Rob Zombie goed klinken maar veld vol lijkt me onwaarschijnlijk bij deze bands.

Hoogstens EC maar heb wel het idee dat dan het hele festival 180 graden gedraaid is.
rolatorzondag mag tegenwoordig enkel nog op één podium!

(zoals vorig jaar Judas Priest, Savatage, Kokus, ugly kid joe op een podium)

Users who are viewing this thread