Graspop Metal Meeting 2026

Idd een heel erg vreemde,

Maar Hellfest, Download hebben nog niks en Graspop mist nog 2 south stage headliners dus wie weet komt die tour er nog aan met een beperkt aantal festivals en nog wat zaal shows?
Ghost wist nog niet wat ze gingen doen komende tijd. Al niet direct in de studio blijkbaar. Tijd genoeg om op te treden!

Ghost - Manson is ook wat wel in dezelfde sfeer (visueel althans)

Def leppard en (vul zelf in) er nog bij evt

Ja blijkbaar wordt het dan toch niet The Offspring volgens Jimmy. Dan mogen ze die samen met A Perfect Circle op Werchter plaatsen voor mijn part....vlak voor The Cure. Sabaton blijkbaar ook de grootste kanshebber voor Donderdag , dus zal het Def Leppard, Three Days Grace , Electric Callboy en Shinedown worden? POD en Godsmack zitten in de zomer ook in Europa...Kanshebbers?
Godsmack is alleen in Augustus in Europa toch, lijkt me geen kanshebber
P.O.D. wel inderdaad maar dat is geen sub die zal in de undercard zitten als ze er staan
Shinedown is nog nergens bekend gemaakt dus kleine kans dat ze er vandaag tussen zitten
Vraag me af of three days grace sub zou zijn?
Idd een heel erg vreemde,

Maar Hellfest, Download hebben nog niks en Graspop mist nog 2 south stage headliners dus wie weet komt die tour er nog aan met een beperkt aantal festivals en nog wat zaal shows?
Met Hellfest, Graspop, Download, Resurrection heb je al een aardige basis, zullen ook nog wel wat andere festivals zijn waar ze terecht kunnen

Al begin ik inderdaad zelf ook wel te twijfelen of dat ze wel gaan touren

Def Leppard en Marilyn Manson als headline duo zou me ook niet verbazen, Graspop doet vaker van die gekke boekingen

• Leuk
Waarderingen: jova en BlackwaterPark
Ghost wist nog niet wat ze gingen doen komende tijd. Al niet direct in de studio blijkbaar. Tijd genoeg om op te treden!

Ghost - Manson is ook wat wel in dezelfde sfeer (visueel althans)

Def leppard en (vul zelf in) er nog bij evt
Dat zou wel een heel sterk rijtje zijn hoor!

• Leuk
Waarderingen: Lars.
En wat met Pantera? Die spelen het voorprogramma van ...Metallica. Staan op 19juni in Dublin.

Ik hoop ook op shinedown maar dat zal een TBC zijn lijkt me, staan nog nergens. Kan mogelijk ook nog de ontbrekende vrijdag sub zijn.

Van Rise Against vraag ik me inderdaad ook af wat voor spot die zouden innemen
Ik ben er toch vrij zeker van dat ik Shinedown al ergens in Europa voorbij had zien komen, maar zie het niet op hun eigen site.

Three Days Grace lol. Als je dit 20 jaar geleden had gezegd tegen de gemiddelde Graspop bezoeker, ze hadden je in (terecht) in een dwangbuis van het terrein gehaald.

Haha en toch heb ik dat nieuwe album met heel veel plezier geluisterd. Moet zeggen dat ik ze ook pas een jaar geleden or so echt ontdekt heb door m'n vriendin (dat zegt genoeg waarschijnlijk 😂 ). Daarvoor kende ik misschien 2 of 3 nummers.

Ik ben er toch vrij zeker van dat ik Shinedown al ergens in Europa voorbij had zien komen, maar zie het niet op hun eigen site.
dat was op 1 van die uitgelekte posters, dat een band de verkeerde versie had geupload
de vraag is nog of die in Europa gaan touren, hoop het wel maar als ze er staan denk ik niet dat ze al bekend mogen worden gemaakt

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Rise against lijkt me maximaal sub, maar zouden ook nog perfect staan als band net onder subs lijkt me. Dus zelfs als ze nu niet worden aangekondigd is het niet uitgesloten dat ze er staan.

Met die nieuwe plaat hebben ze er alleszins alles aan gedaan om niet te hoeven promoveren. Jezus, wat een misbaksel.

Zouden die niet op de gewone werchter staan? Tenzij de verkoop van parklife echt niet geweldig loopt zie ik daar nog weinig groot bij komen.
De tour van The Offspring loopt voorlopig tot 25 juni. Dan kan het zijn dat Rock Werchter net te ver ligt en dat het logischer is om ze te boeken de 28ste op Werchter Parklife. Rekening houdende dat hun laatste concert op 25 juni in Nederland is, is dit zeker een logische stap.

• Leuk
Waarderingen: kaiser
nou ben benieuwd dan vandaag, gaat sowieso wel een hoop afvallen na de aankondiging van vandaag
Alice Cooper, Marilyn Manson, Electric Callboy, Sabaton/Ghost kunnen moeilijk allemaal geboekt worden nog naast Def Leppard
Als we Ghost al afschrijven en Sabaton op donderdag zetten dan nog
Marilyn Manson, Alice cooper, Def Leppard, Electric Callboy alle vier boeken zal niet realistisch zijn, max 3 van de 4 lijkt me? zou fijn zijn als Alice een keertje wordt overgeslagen maar die kans lijkt me ook klein. een drie headlinerconstructie met Def Leppard, Electric Callboy en Marilyn manson zie ik wel werken

Users who are viewing this thread