Graspop Metal Meeting 2026

Ik hoop op Shinedown vandaag, Three Days Grace lijkt me een inkopper.

Rise Against nog een optie of zullen die lager staan dan sub-headliner? Dacht ik van Babymetal ook dus ja.

Rise Against nog een optie of zullen die lager staan dan sub-headliner? Dacht ik van Babymetal ook dus ja.
Ik hoop ook op shinedown maar dat zal een TBC zijn lijkt me, staan nog nergens. Kan mogelijk ook nog de ontbrekende vrijdag sub zijn.

Van Rise Against vraag ik me inderdaad ook af wat voor spot die zouden innemen

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Ik hoop eigenlijk op niks leuks meer (en dus wel leuks voor de meesten hier), aangezien ik komende editie toch niet (of misschien een half dagje) aanwezig ga zijn 😅

Aan de andere kant zijn leuke namen voor op de stream ook altijd wel leuk, maar dan zijn ook vaak wel de “niet echt mijn ding, maar geen herrie”-namen prima om op de achtergrond aan te hebben.

Ik hoop ook op shinedown maar dat zal een TBC zijn lijkt me, staan nog nergens. Kan mogelijk ook nog de ontbrekende vrijdag sub zijn.

Van Rise Against vraag ik me inderdaad ook af wat voor spot die zouden innemen
Rise against lijkt me maximaal sub, maar zouden ook nog perfect staan als band net onder subs lijkt me. Dus zelfs als ze nu niet worden aangekondigd is het niet uitgesloten dat ze er staan.

Ik hoop ook op Shinedown en Three days grace, maar hoop stiekem toch eerder dat die er op de vrijdag bij komen :D

87,5% van alle statestieken zijn verzonnen

Maar als ik me niet vergis had Jimmy de gok van sabaton op donderdag al half gelijk gegeven
We zullen het vandaag wel zien, als de zondag south stage headliner bekend wordt gemaakt (dus geen TBC) en het is niet Sabaton, dan kunnen we Ghost ook direct afschrijven.

• Leuk
Waarderingen: kaiser
Heb toch het idee dat Def Leppard 1 van de 4 gaat zijn
Ja blijkbaar wordt het dan toch niet The Offspring volgens Jimmy. Dan mogen ze die samen met A Perfect Circle op Werchter plaatsen voor mijn part....vlak voor The Cure. Sabaton blijkbaar ook de grootste kanshebber voor Donderdag , dus zal het Def Leppard, Three Days Grace , Electric Callboy en Shinedown worden? POD en Godsmack zitten in de zomer ook in Europa...Kanshebbers?

Ja blijkbaar wordt het dan toch niet The Offspring volgens Jimmy. Dan mogen ze die samen met A Perfect Circle op Werchter plaatsen voor mijn part....vlak voor The Cure. Sabaton blijkbaar ook de grootste kanshebber voor Donderdag , dus zal het Def Leppard, Three Days Grace , Electric Callboy en Shinedown worden? POD en Godsmack zitten in de zomer ook in Europa...Kanshebbers?
godsmack lijkt de augustus festivals te doen.

Def Leppard, Electric Callboy, Three Days Grace, Shinedown lijkt me voor graspop normen erg zwak.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43 en jova
Mis dan toch een grote naam, zou EC echt ineens south headliner zijn?
Tourt godmasck niet eerder rond Lokersen en alcatraz in Europa?

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
We zullen het vandaag wel zien, als de zondag south stage headliner bekend wordt gemaakt (dus geen TBC) en het is niet Sabaton, dan kunnen we Ghost ook direct afschrijven.
Ghost heeft vreemd genoeg nog steeds geen data, en er zijn toch al verschillende grote festivals die al hun headliners hebben. Langs de andere kant zou het het heel vreemd zijn dat ze volgende zomer niet touren met een nieuw album.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ghost heeft vreemd genoeg nog steeds geen data, en er zijn toch al verschillende grote festivals die al hun headliners hebben. Langs de andere kant zou het het heel vreemd zijn dat ze volgende zomer niet touren met een nieuw album.
Idd een heel erg vreemde,

Maar Hellfest, Download hebben nog niks en Graspop mist nog 2 south stage headliners dus wie weet komt die tour er nog aan met een beperkt aantal festivals en nog wat zaal shows?

• Leuk
Waarderingen: kaiser en Loek123

Users who are viewing this thread