Graspop Metal Meeting 2026

Kwam deze tegen. Vondk wel ne goeieBekijk bijlage 16585
Ik vind Deftones dan altijd het zwarte schaap van de groep. Die zou ik hier eerder onwisselen voor System of a Down. Still funny.

Wat het "Undead thema" betreft, dat zal gewoon een overijverige designer zijn. Voorgaande jaren werd ook gedacht bij een soort hydrathema dat Within Temptation kwam..dat was ook niet het geval.

Hoe dan ook. Ik heb er al zin in.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Lars.
Ik weet niet of het hier al eerder gedeeld is, maar de tour die Limp Bizkit heeft gepland in Zuid Amerika vanaf 29 november gaat gewoon door ondanks het overlijden van Sam Rivers.

De Europese festival tour lijkt me dus ook gewoon door te gaan. Lijkt me dat we die dus gewoon op kunnen schrijven voor Graspop, tenzij ze Parklife gaan subben maar dat lijkt me ook niet.

Ik hoop op zijn minst op een retour van Psychonaut dit jaar, paar plekken hoger in de Marquee, wat een plaat hebben ze recent gelost met World Maker!
Net als Orbit Culture en Amorphis! Laat Testament dan ook maar headlinen en mijn genres zijn aangetikt voor een dagje in de Marquee, laat Bon Jovi maar kwelen op Mainstage.
Can't wait op de undercard

• Leuk
Waarderingen: scheep en won666
Ik hoop op zijn minst op een retour van Psychonaut dit jaar, paar plekken hoger in de Marquee, wat een plaat hebben ze recent gelost met World Maker!
Net als Orbit Culture en Amorphis! Laat Testament dan ook maar headlinen en mijn genres zijn aangetikt voor een dagje in de Marquee
De enige manier dat je al die artiesten gaat zien in België komend jaar is door een Alcatraz ticket te kopen denk ik ;)

Off-topic, maar..:

Warme oproep ook hier om jullie stem uit te brengen hier :)

Je kunt nog tot en met dinsdag stemmen.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ach ja....

Anyhow...

Even een kleine vraag is er dit jaar op Graspop bier ?

Is het dit jaar op Graspop muziek met gitaren ?

Is het dit jaar op Graspop muziek met dikke drums ?

En zijn er dit jaar op Graspop bands die ook een beetje schreeuwen ?

En zijn er dit jaar op Graspop wederom gezellige mensen ?

Als deze alle vier (sorry 5) worden af gevinkt dan interesseert het mij echt geen ene fuck meer weer wie komen

Dan ben ik bij al van de partij

(Was al wat 🍺 verder)
Gezellige mensen op Graspop? Wie zijn die mensen? Ken ik die? Heb ik die ooit gezien?

• Wow
  • Thinking
Waarderingen: Slyder73x en Piebe71
Net als Orbit Culture en Amorphis! Laat Testament dan ook maar headlinen en mijn genres zijn aangetikt voor een dagje in de Marquee, laat Bon Jovi maar kwelen op Mainstage.
Can't wait op de undercard
Ik denk dat jij heel blij gaat worden met een zaterdagticket voor Alcatraz! 😉

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Voor iemand die een hekel heeft aan herhalingen zeg je dit wel heel vaak. Volgens mij is je standpunt wel duidelijk.

Ik zie het als de kracht van herhaling.
In de hoop dat het idd niet gebeurt.

Kijk eens beetje bij stem zijnde AXL en GnR is leuk maar dan gewoon 1:30 lang

Edit:
En als @Piebe71 iets meerdere keren zegt....dan heeft dat een hele goede reden, want anders neemt hij die moeite niet 😘

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: PreFXDesigns en Piebe71
Vorig jaar was Are you ready? een verwijzing naar Korn. Welke band heeft zo'n tekst in zen repertoire 😄
Was het dat jaar ervoor niet iets met cooking of pot wat refereerde naar Tool ( ik weet niks van tool).

Lijkt dus wel dat ze tegenwoordig hinten met woorden.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread