Werchter Boutique 2026

Katy Perry blijft een topact (qua ticketverkoop)…

Zeker. En die 60 miljoen Spotify streamers zullen ook niet allemaal uit haar eigen dorp komen. ☺️ Dat zijn er meer dan Oasis. En Metallica. Bij elkaar…

Recensies zeggen niet alles maar of dit gaat helpen bij de verkoop voor Boutique??

• Leuk
Waarderingen: JP5 en Joslittel
Recensies zeggen niet alles maar of dit gaat helpen bij de verkoop voor Boutique??
Hun mediapartner was ook niet onder de indruk.

Den Herman zal het graag lezen.

En dan 131 Euro. Wat best redelijk is hoor voor een dagje festival. Maar dan krijg je een valse krijsende Katy Perry als je de recensies er op na leest.
Laat maar zitten denk ik dan...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dit gaat, met die kaartprijs helemaal, echt niet uitverkopen. Het belooft afgaande op de headliners die vooralsnog rondgaan en bevestigd zijn (op the Cure na) voor Werchter niet echt een spetterend festivaljaar te worden.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
En dan 131 Euro. Wat best redelijk is hoor voor een dagje festival. Maar dan krijg je een valse krijsende Katy Perry als je de recensies er op na leest.
Laat maar zitten denk ik dan...
De prijzen voor het concert gisteren waren gemiddeld ook rond dat bedrag dacht ik.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit correcte prijzen vind.

Je onderschat fans natuurlijk. Die kopen gewoon een kaartje en hadden gisteravond ook al de tijd van hun leven, zeker nadat het zo lang geleden was dat ze nog eens langskwam. Axl Rose kan ook geen noot meer houden, maar toch zijn er nog altijd een paar tienduizend die blind een ticket kopen. Waar het er vroeger natuurlijk veel tienduizenden waren.

Met Pommelien bv. effectief als tweede grote naam zal dat toch wel tickets doen schuiven.

Er wordt nochtans wel op diverse paarden gewed.
Werchter Parklife extra erbij.
Boutique
Classic?
Het Werchter weekend zelf uiteraard, wat een naam heeft hoog te houden.

Als ze geen heil zien in een artiest gaan ze toch niet zooooooo breed uitpakken....?

Met bijvoorbeeld ook liveislive wat ook nog goldencircle tickets heeft voor Nick Cave.
Het is gewoon d u u r
Houden veel muziekliefhebbers nog even de kaarten (bankkaarten) tegen de borst? Ik vermoed van wel. Ik zou best Nick Cave weer eens willen zien, maar dan in een pakketje op Werchter zelf. Ik ga geen €120+ betalen voor een artiest die ik toevallig best nog wel eens zou willen zien. Daar zit hem voor mij de kracht ook in bij een (meerdaags)festival

Ik geloof dat Boutique echt wel wat zwaar deftige namen moet toevoegen willen ze het veld grotendeels uitverkopen. Dat gaat echt niet lukken met wat foute-party namen uit de 00's.

niks veranderd met 2009, dit moet je echt niet willen

Users who are viewing this thread