Werchter Boutique 2026

Inderdaad, maar zie dat wel nog werken als combo om veel tickets te verkopen. Beide verkochten instant het Sportpaleis uit.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Next in: Lasgo? Vengaboys??

Of juist wat meer credible Q music-tegenwicht?

Pitbull is gewoon een artiest die binnen zijn genre veel zieltjes aanspreekt. Zoals Perry. Benieuwd naar morgen. En de rest van de week.

Gooi er K3, Samson & Marie en de winnaar van een of andere talentenjacht bij en je hent je bill.
Geen idee waarom Pitbull of Katy Perry plots met kindermuziek worden geassocieerd. Maar goed, er zijn hier wel meer reacties die ik niet snap. Zal aan mij liggen.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Mr. Y
Wat zijn kanshebbers voor boutique? Ik kijk dan vooral naar wat pop en singer-songwriter namen

Wat zijn kanshebbers voor boutique? Ik kijk dan vooral naar wat pop en singer-songwriter namen
Als ze op deze tour doorgaan komen er geen goede singer-songwriters bij, misschien dat die gast van Gangnam Style of iets dergelijks er nog bij kan?

Geen idee waarom Pitbull of Katy Perry plots met kindermuziek worden geassocieerd. Maar goed, er zijn hier wel meer reacties die ik niet snap. Zal aan mij liggen.
K3 is ook niet (alleen) kindermuziek hoor. Maar Pitbull schuurt natuurlijk wel aan tegen het Q Music foute party - thema. Misschien moet ik er een knipoog bijzetten de volgende keer ;)

Als ze op deze tour doorgaan komen er geen goede singer-songwriters bij, misschien dat die gast van Gangnam Style of iets dergelijks er nog bij kan?
En wat zou die hiermee te maken hebben? Zelfde als K3 en Samson & Marie, toch helemaal van de pot gerukt. Werchter Boutique heeft een op en top popheadliner momenteel. De rest is al van de pot gerukt, excuseer mijn taal.

K3 is ook niet (alleen) kindermuziek hoor. Maar Pitbull schuurt natuurlijk wel aan tegen het Q Music foute party - thema. Misschien moet ik er een knipoog bijzetten de volgende keer ;)
Best wel. Of het gewoon niet zeggen, want totaal irrelevant ;)

(K3 is natuurlijk wel georiënteerd op kinderen, maar guilty pleasure voor veel ouders gezien ze ermee opgegroeid zijn, zeker nu met de OG's)

Users who are viewing this thread