Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen idee waarom Pitbull of Katy Perry plots met kindermuziek worden geassocieerd. Maar goed, er zijn hier wel meer reacties die ik niet snap. Zal aan mij liggen.
Geen idee waarom Pitbull of Katy Perry plots met kindermuziek worden geassocieerd. Maar goed, er zijn hier wel meer reacties die ik niet snap. Zal aan mij liggen.
K3 is ook niet (alleen) kindermuziek hoor. Maar Pitbull schuurt natuurlijk wel aan tegen het Q Music foute party - thema. Misschien moet ik er een knipoog bijzetten de volgende keer
En wat zou die hiermee te maken hebben? Zelfde als K3 en Samson & Marie, toch helemaal van de pot gerukt. Werchter Boutique heeft een op en top popheadliner momenteel. De rest is al van de pot gerukt, excuseer mijn taal.
K3 is ook niet (alleen) kindermuziek hoor. Maar Pitbull schuurt natuurlijk wel aan tegen het Q Music foute party - thema. Misschien moet ik er een knipoog bijzetten de volgende keer