Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pitbull zou prima erbij passen. én dus blijkbaar ook nog heel wat volk optrommelen.
of een Sean Paul?
Calvin Harris heeft al eens met haar samengewerkt. Sia heeft voor haar geschreven, zo zijn er best wat combi's te maken (indien ze touren)
Not my cup of tea, maar dat bepaald niet ofhet veld wel of niet vol staat.
Het is imo kwalitatief gewoon allemaal wat matig en valt wat in die Q Music Foute Party sfeer. Perry klinkt live nergens naar, Pitbull is meer feestje dan muziek....
Jongens, alleen Katy Perry is pas aangekondigd, toch?
Veel van ons zullen er waarschijnlijk niet heen hoeven. Maar er wordt uiteindelijk ongetwijfeld een prima uitgebalanceerd programma neergezet. Iets met genoeg kwaliteit om een meer gevarieerd volk te trekken dan enkel "huismoeders die verder een heel jaar lang de deur niet uitkomen".
Het is imo kwalitatief gewoon allemaal wat matig en valt wat in die Q Music Foute Party sfeer. Perry klinkt live nergens naar, Pitbull is meer feestje dan muziek....
Maar het is toch ook niet alsof elke act die op de Werchterwei staat een Festileaks seal of approval moet krijgen?
Perry en Pitbull hebben samen een dik dozijn aan wereldhits, en spelen beide duidelijk in op nostalgie naar de jaren '00/'10. Gooi daar een Kesha en Nelly Furtado bij, en je zit met een geweldige affiche voor de doelgroep. Maar om dan vergelijkingen met Samson & Marie of de Vengaboys te maken...
Excuseer? Recensies hebben toch niets met deze discussie te maken? Katy Perry is een popartiest en een heel populaire ook, zoals de naam het zegt. Al de rest is bijzaak. Dat ze geen noot meer recht zingt doet er niet toe en maakt het niet plots kindermuziek. Ik wil ze niet te eten geven de artiesten die niet zo zuiver zingen en toch nog duizenden mensen trekken omwille van wat ze in het begin van hun carrière presteerden.
Excuseer? Recensies hebben toch niets met deze discussie te maken? Katy Perry is een popartiest en een heel populaire ook, zoals de naam het zegt. Al de rest is bijzaak. Dat ze geen noot meer recht zingt doet er niet toe en maakt het niet plots kindermuziek. Ik wil ze niet te eten geven de artiesten die niet zo zuiver zingen en toch nog duizenden mensen trekken omwille van wat ze in het begin van hun carrière presteerden.
Met op en top is er al snel verwarring dat je het over kwaliteit hebt. Snollebollekes verkoopt ook de Gelredome uit maar zou ik ook niet kwaliteitsmuziek noemen. Als je het leuk vind en er enthousiast over bent, super ik hoop dat je een leuke dag hebt! Maar nee, goed is het absoluut niet
Elo heeft ook nooit gezegd dat het kindermuziek is. Dat maak jij ervan. Hij zegt dat het nu net een Foute Party bill is en dat het niet heel gek zou zijn als ze Samson, K3 of de Vengaboys toevoegen. Die Foute Party affiches zijn ook vaak een mooie mix van kindernostalgie en foute popacts.
Met op en top is er al snel verwarring dat je het over kwaliteit hebt. Snollebollekes verkoopt ook de Gelredome uit maar zou ik ook niet kwaliteitsmuziek noemen. Als je het leuk vind en er enthousiast over bent, super ik hoop dat je een leuke dag hebt! Maar nee, goed is het absoluut niet
Ik ben geen fan, heb ik ook nergens gezegd, en ik zeg nergens dat Katy Perry op en top is. Katy Perry is op en top popmuziek, dat betekent dat het echt volledig onder de categorie popmuziek valt. Geen rock, geen hiphop, geen wereldmuziek, enz. Dat is geen oordeel over de kwaliteit. Ik zeg in mijn vorige reacties zelf dat het dat niet meer is. Gewoon een popartiest die veel volk trekt.
Elo heeft ook nooit gezegd dat het kindermuziek is. Dat maak jij ervan. Hij zegt dat het nu net een Foute Party bill is en dat het niet heel gek zou zijn als ze Samson, K3 of de Vengaboys toevoegen. Die Foute Party affiches zijn ook vaak een mooie mix van kindernostalgie en foute popacts.
Nee, hij haalt er gewoon K3 en Samson & Marie bij omdat het dan passend is. Hoe anders moet ik dat dan interpreteren.
Ik heb niets met al die artiesten, maar heb het wel een beetje gehad met de mentaliteit van het past niet in mijn straatje dus maken we er iets belachelijks van.
Werchter, 20 oktober - Pitbull komt terug naar België! Op zaterdag 27 juni komt Mr. Worldwide met zijn "I'm Back" tour naar Werchter Boutique 2026. Hij zet het Festivalpark ongetwijfeld op z'n kop met een memorabele show. Eerder werd Katy Perry al aangekondigd voor het dagfestival. Tickets voor Werchter Boutique zijn vanaf vrijdag 24 oktober om 10 uur te koop via ticketmaster.be. Meer namen worden later bekendgemaakt.
Een affiche dat echt totaal niet aan mij besteed is (ook weleens fijn) maar objectief gezien natuurlijk wel sterk geboekt. Twee Ziggo namen die samen ongeveer dezelfde doelgroep aanspreken. Die wei gaat goed volstaan. En wij blijven op andere festivals hiervan bespaard. Volgens mij voor iedereen een win win.