Werchter Boutique 2026

Tja als ze dat gewoon uitverkoopt kun je niks anders zeggen dan dat het een goede boeking is toch

Op hln staat nu 'eerste headliner ' bekend. Dus het zal een soort van duo constructie worden zoals Robbie en Bryan vorig jaar op classic?

• Leuk
Waarderingen: festibob en jimmywe
Op hln staat nu 'eerste headliner ' bekend. Dus het zal een soort van duo constructie worden zoals Robbie en Bryan vorig jaar op classic?
Ik geloof niet dat die rioolgazet voorkennis over de programmatie heeft, zou ik dus niet naar kijken.
Moest dat nu StuBru zijn, dan wel...

Ik geloof niet dat die rioolgazet voorkennis over de programmatie heeft, zou ik dus niet naar kijken.
Moest dat nu StuBru zijn, dan wel...
Ga hln niet verdedigen, maar hun muziek redactie is gemeenschappelijk met humo en de morgen. Dus neem aan dat ze mogelijk wel iets meer weten. Q music zit daar trouwens ook bij, en is dat meestal niet een van de hoofdsponsors van Boutique?

Ga hln niet verdedigen, maar hun muziek redactie is gemeenschappelijk met humo en de morgen. Dus neem aan dat ze mogelijk wel iets meer weten. Q music zit daar trouwens ook bij, en is dat meestal niet een van de hoofdsponsors van Boutique?
De Morgen is tegenwoordig precies alleen maar bezig met Olivia Dean. Die kijken niet verder dan dat :)

Maar point taken. Heb zelf even naar de website van Boutique gesurft en blijkt zelfs dat HLN een sponsor van het event is 😮

Dat gezegd zijnde, zou nog altijd niet te veel belang aan hun woorden hechten.
Kans is wel groot dat Pommelien er nog staat en zal dan voor vele bezoekers mogelijk nog eerder als headliner aanzien worden.

Tickets 131 euro, 184 euro golden circle. Vrijdag 24/10 start vvk. Abonnees HLN kunnen donderdag 23/10 al bestellen.
Maw, die zijn mediapartner dus.

• Leuk
Waarderingen: elo
Die combinatie en het verkoopt in een mum van tijd uit... Katy Perry blijft een topact (qua ticketverkoop) samen met de hype van het moment Pommelien, dat zal sowieso veel zieltjes aantrekken.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101

Users who are viewing this thread