Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fender was ook een investering voor de toekomst (RW die een toekomstige headliner 'kweekt'), TOP heeft hun populairste dagen toch wel al gehad vermoed ik.
Fender was ook een investering voor de toekomst (RW die een toekomstige headliner 'kweekt'), TOP heeft hun populairste dagen toch wel al gehad vermoed ik.
Eens met Fender. Dat was een mooie springplank geweest.
Maat TOP; als hun nieuw werk door blijft gaan met wat "stevigere lijn" dan denk ik dat die populaire dagen nog wel wat opgerekt worden.
Hun optreden in KlubC( in 2013 ofzo? ) was oprecht tof! " Car Radio" enz, dat zijn toch wel echte festival-bangers.
Neemt niet weg dat ik hun vorige passage op de main niet veel aan vond.... hopelijk zetten ze de KlubC vibe door als ze geboekt worden, al is dat op een main rond 20;00 toch heeeeel anders
TOP heeft een erg stevige fanbase hoor, dat mag je niet onderschatten. Dat laatste album Breach heeft in zijn eerste week drie keer zo goed verkocht als het nieuwe van Ed Sheeran.
TOP heeft een erg stevige fanbase hoor, dat mag je niet onderschatten. Dat laatste album Breach heeft in zijn eerste week drie keer zo goed verkocht als het nieuwe van Ed Sheeran.
Maar ze werden ook net aangekondigd voor Colors Of Ostrava, een festival dat vorig jaar Snow Patrol en Sting als grote headliners had. Voor RW mag het toch een beetje meer zijn.
Open'er is wel serieus vergelijkingsmateriaal, vorig jaar 12 namen overlap met Rock Werchter. Ze zitten in hetzelfde weekend (woensdag t/m zaterdag). Morgen zal wel de eerste headliner bekend worden gemaakt, ze doen de bekendmakingen normaalgesproken druppelsgewijs.
Die aankondigingen is toch één van de leukste periodes van het jaar, doet me terugdenken aan afgelopen festivals en doet me al snakken naar volgende zomer
Die aankondigingen is toch één van de leukste periodes van het jaar, doet me terugdenken aan afgelopen festivals en doet me al snakken naar volgende zomer
Leukste tijd van ‘t jaar. Nu geloven we nog dat we volgend jaar Oasis, Metallica, Foo Fighters en Radiohead gaan zien. Wat de andere 3 dagen brengen laat ik me graag verrassen
Architects, Thornhill, Landmvrks, Soft Play & Wargasm mogen allemaal doorkomen hoor! Al verwacht ik enkel Landmvrks, want zij stonden afgelopen editie op Graspop en de andere genoemde acts niet