Pinkpop 2026

Met dat laatste ben ik ook content, zolang het niet Groningen wordt.
Voor mij is dat al een no-go, maar goed dat zal voor de noordelingen ook gelden als ze op het bospop/pinkpop terrein staan. Het laatste album was gewoon briljant. Ze verdienen een crowded spot en dat lijkt vooralsnog het beste te passen bij een eigen show lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en elo
22/23 oktober 🤪.

Misschien komt Volbeat dan nog met een nieuwtje (het is vrij duidelijk dat ze festivals gaan doen in '26) en nu ga ik echt vloeken hier voor sommige. Maar uhm in 2018 stond Volbeat in het voorprogramma van Guns en Roses. Misschien een Combi (aangezien er geruchten gingen dat Guns en Roses ook op Tour gaan). Bovendien heeft GnR niet nog een editie van '22 in te halen op Pinkpop🙈🙁🤔
Volbeat mag komen maar GnR? Ik weet het niet. In de laatste jaren GnR een keer of 3 gezien en geen enkele dat het echt goed was. Ze spelen dan dikwijls nog eens 3 uur en dat wordt dan verschrikkelijk langdradig. Als ze zouden komen dan maximum 2 uur en laat dan Volbeat maar wa langer spelen ipv GnR.

Yungblud en Aerosmith hebben samen een album gemaakt en zou op 21 november uitkomen. Combi van beiden zou echt wel de max zijn waarbij Steven Tyler wa minder moet zingen om zijn stem te sparen en dan is een optreden van 1,5 uur misschien toch mogelijk? Ideale combi van oud en nieuw.

• Geweldig
Waarderingen: colette283
Yungblud en Aerosmith hebben samen een album gemaakt en zou op 21 november uitkomen. Combi van beiden zou echt wel de max zijn waarbij Steven Tyler wa minder moet zingen om zijn stem te sparen en dan is een optreden van 1,5 uur misschien toch mogelijk? Ideale combi van oud en nieuw.
Aerosmith gaat niet meer touren. Hebben ze duidelijk aangegeven.
Al hebben ze wel opgetreden bij het laatste concert van The Who in Amerika gisteren.

Voor mij is dat al een no-go, maar goed dat zal voor de noordelingen ook gelden als ze op het bospop/pinkpop terrein staan. Het laatste album was gewoon briljant. Ze verdienen een crowded spot en dat lijkt vooralsnog het beste te passen bij een eigen show lijkt me.
Groningen moet je niet willen. Ergste publiek wat je kan bedenken. Jammer want het is om de hoek maar rij dan nog liever naar Landgraaf.

Maar zet the cure maar op een mini festival in Goffertpark.

YUNGBLUD heeft op Werchter al solo kleine 2 uur gevuld, dus znderhalfuur is toch sowieso mogelijk? Of bedoel je eerder van Aerosmith? Anyway, zie dit niet echt zo gebeuren

Groningen moet je niet willen. Ergste publiek wat je kan bedenken. Jammer want het is om de hoek maar rij dan nog liever naar Landgraaf.

Maar zet the cure maar op een mini festival in Goffertpark.
Wat moet ik me voorstellen bij ergste publiek ooit? Oprecht nieuwsgierig.

YUNGBLUD heeft op Werchter al solo kleine 2 uur gevuld, dus znderhalfuur is toch sowieso mogelijk? Of bedoel je eerder van Aerosmith? Anyway, zie dit niet echt zo gebeuren
Zie het ook niet gebeuren maar nu met het uitbrengen van een album met Yungblud krijg ik weer een beetje (ijdele) hoop 😀. En ja dat 1,5 uur was op Aerosmith bedoelt om de stem van Steven te sparen. Dus da moet toch lukken denk ik 😀.

Dus vandaag komen Sweden Rock (Iron Maiden?) En Slam Dunk (BMTH?) met hun headliner. Benieuwd met wat deze gaan komen maar de geruchten gaan dus voor genoemde acts.

iemand een idee wanneer Primavera morgen donderdag zijn volledige line-up lost? Rond acht uur of rond de middag?

Aerosmith gaat niet meer touren. Hebben ze duidelijk aangegeven.
Al hebben ze wel opgetreden bij het laatste concert van The Who in Amerika gisteren.
Aerosmith gaat niet meer touren, maar The Joe Perry Project ft. Steven Tyler misschien wel?
Of ze richten een "supergroup" op. Mét Yungblud en geven 't de naam: Aeroblud.

Anyway, ik zie ze wel iets speciaals nog op poten zetten met hun aankomende LP. Zoals gezegd, de hoofdreden van de stop van Aerosmith was dat Steven z'n stem het niet meer aankon. Maar om de 2/3 nummers een nummer (mee)zingen met Yungblud ligt misschien wel nog binnen de mogelijkheden.
Of ze doen nog iets rond Ozzy, kan ook.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Wat zitten we elkaar weer helemaal gek te maken. De meeste super bands allemaal op toernee volgend jaar rondom Pinkpop.

Namen als kanshebbers:

SOAD, FF, QOSTA, Volbeat, Aerosmith, LP, The Cure, The Offspring, BMTH, Guns and Roses, Iron Maiden en dan komen de Rolling Stones ook nog op tournee in Europa.

Zal je zien, komt geen van allen op Pinkpop……

• Haha
Waarderingen: colette283
Ik heb niks tegen Yungblud en gun het hem van harte dat het zo goed gaat, maar ik word er wel een beetje zat van dat ie nu naar voren wordt geschoven als de nieuwe rock n roll god ofzo. Hij mag de schoenveters van Tyler en Perry nog niet strikken toch?

Wat zitten we elkaar weer helemaal gek te maken. De meeste super bands allemaal op toernee volgend jaar rondom Pinkpop.

Namen als kanshebbers:

SOAD, FF, QOSTA, Volbeat, Aerosmith, LP, The Cure, The Offspring, BMTH, Guns and Roses, Iron Maiden en dan komen de Rolling Stones ook nog op tournee in Europa.

Zal je zien, komt geen van allen op Pinkpop……
Deze drie gaan in ieder geval sowieso niet komen

Waarom is Pinkpop eigenlijk altijd zo laat? Het geeft mij altijd zo'n gevoel dat iedereen alle toppers heeft vastgelegd en dat Pinkpop nog in paniek rond aan het bellen is om iets vast te kunnen leggen :P Is (hopelijk) niet zo, maar als je je bovenkant al vast hebt liggen, waarom niet bekend maken zodat mensen niet al voor andere Festivals gaan kiezen, die al wel namen hebben?

Users who are viewing this thread