Concertaankondigingen

Hmmmmmmm, tja. Is dit dan wel of niet interessant. Twijfel toch altijd een beetje bij dit soort dingen. Krijg er bijna altijd coverband vibes van
Ik begrijp je volledig. Het is het net niet zeg maar. Maar goed, als je zo kort bij woont zou ik het wel overwegen.
Hij komt altijd wel in Nederland tijdens een tour omdat de concerten toch wel goed lopen hier..

Skeler 🇦🇺 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) do 23 okt '25 [witch house, drift phonk...]
Biffy Clyro 🇬🇧 @ AFAS, Amsterdam 2026-01-30 [rock and indie, scottish, rock, uk, indi...]
Dizzy Fae 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€12,00) wo 19 nov '25 [alternative r&b...]
ISOLATED @ Dynamo, Eindhoven (€15,99) vr 12 sep '25 [chillstep...]
OGENE @ Gebouw-T, Bergen op Zoom (€42,50) za 17 jan '26
Ordinary Elephant 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€19,50) vr 17 apr '26 [southern gothic, americana, folk, bluegr...]
Reneé Rapp 🇺🇸 @ AFAS, Amsterdam 2026-03-12 [queer, alternative pop, pop, musical...]
Rubii 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) di 28 okt '25
iPendejo! + Komatsu + An Evening With Knives @ Cacaofabriek, Helmond vr 12 dec '25
Waylon 🇳🇱 @ Gebouw-T, Bergen op Zoom (€41,50) do 29 jan '26 [dutch americana, dutch pop, dutch rock...]
Witness the Fall 🇳🇱 @ Little Devil, Tilburg (€20,00) vr 8 aug '25 [metalcore...]
Wormrot 🇸🇬 @ 013, Tilburg (€19,80) za 25 okt '25 [grindcore, mathcore, death metal...]

lijstje van vandaag en gisteren! beetje vroeger dan normaal want af en toe moet de inwendige mens ook wat aandacht. tijd voor een kleine pint! tot maandag en goed weekend allemaal!
Wormrot relatief om de hoek, dat is toch gewoon genieten 🥳

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Zie dat Adrian Smith & Richie Kotzen op 10 februari in PHIL staat. Misschien ook wel een interessante optie voor sommige hier?

• Leuk
Waarderingen: won666
Indierock-/shoegazeband Swirlies staat 3 november in Paradiso. Lijkt me dat we het dan over 22:00 hebben. Da's voor het eerst in twintig jaar ofzo trouwens. Erg vet, al vraag je het mij! Nog niet aangekondigd trouwens, maar wel weer jammer van de clash met Wet Leg en Mirador, die dezelfde dag in Paradiso en Tolhuistuin spelen.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Indierock-/shoegazeband Swirlies staat 3 november in Paradiso. Lijkt me dat we het dan over 22:00 hebben. Da's voor het eerst in twintig jaar ofzo trouwens. Erg vet, al vraag je het mij! Nog niet aangekondigd trouwens, maar wel weer jammer van de clash met Wet Leg en Mirador, die dezelfde dag in Paradiso en Tolhuistuin spelen.
Aanvang hoofdprogramma is 2030 bij Wet Leg, dus die zijn om 10 wel klaar, lijkt me.

Jammer genoeg exclusief en doordeweeks Amsterdam is voor mij amper te doen zeker met de 22.00 start tijd. Erg jammer, ook geen data voor Belgie. Tour staat op de instagram van hun en Swamp booking

KMFDM (aka Kein Mehrheid Fur Die Mitleid) op zondag 22 Februari in de kleine zaal van de Effenaar, Eindhoven, tickets zijn al te koop
Hah prachtig zeker bij, ooit in de vroeg 2010's gezien en dat was erg tof. Nu valt het ook on de club kaart.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en johanra
In het rijtje nieuwe, interessante en cryptische metalacts: PRESIDENT staat 10 januari in Bitterzoet. Verkoop is 1 augustus 10.00 met een VVK op 30 juli 10.00.

• Leuk
Waarderingen: Wonderpaard
Blonder Tongue Audio Baton 😍

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
AmapianoNL @ Melkweg, Amsterdam (€14,95) za 4 okt '25
Jade Bird 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€23,00) ma 17 nov '25 [folk pop...]
Yuuf 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) do 27 nov '25
Physical Graffiti @ De Bosuil, Weert (€26,00) vr 30 jan '26
Tommy Gazer @ De Bosuil, Weert (€15,00) vr 23 jan '26
Alexander Nate 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€23,00) za 9 aug '25
Caskets @ 013, Tilburg (€27,30) zo 7 dec '25 [post-screamo, easycore, post-hardcore, a...]
Cradle Of Filth & suffocation 🇬🇧 @ Hedon, Zwolle (€35,00) za 6 dec '25 [black metal, british black metal, gothic...]
Flo Rida 🇺🇸 @ AFAS, Amsterdam 2025-10-13 [happy, not aggressive, not relaxed, part...]
Honkytonk Hangover @ Nobel, Leiden (€15,90) zo 7 sep '25
Jonah Kagen 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) ma 10 nov '25
Mon Rovîa @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) di 3 feb '26
Nobinh @ Luxor, Arnhem (€10,00) do 9 okt '25
PRESIDENT @ Paradiso, Amsterdam (€19,00) za 10 jan '26
Samba Roots @ Paradiso, Amsterdam (€10,00) vr 29 aug '25

tijd vliegt weer eens... hoewel.. weinig drukte op het werk. geen tour... geen concerten... wel een lijstje! en morgen hoogstwaarschijnlijk weer één!

Purity Ring heeft concerten oktober/november in de VS aangekondigd. Inmiddels 10 jaar geleden dat ze voor het laatst hier waren, dus hopelijk komen ze ook deze kant op.
we’ve been busy putting the live show together, we’re so excited. there’s not a lot we can say right now since we’re still in the process of building and programming, but it’s going to hit all our standard marks:

1. something you’ve never seen before.
2. something three dimensional.
3. something that feels expansive but simultaneously intimate, and in the middle of it will be all the songs you love to hear.

it’s going to be a holo-terrestrial landscape of the world this album exists in, with a touch of surreal ghostly likenesses on the winds to pull you ever closer to us.

Purity Ring heeft concerten oktober/november in de VS aangekondigd. Inmiddels 10 jaar geleden dat ze voor het laatst hier waren, dus hopelijk komen ze ook deze kant op.
dat zal ook niet meer de 12 euro kosten die het toen in Trouw was. Dat de (een-na-laatste) show in Trouw was zegt ook al veel over dat ze al lang niet meer hebben getourd hier. Nooit gigantisch fan van de platen geweest maar toffe live band.

Users who are viewing this thread