Overig Muzieknieuws

Op het beeld lijkt er ook echt pyro af te gaan in die brand...

• Wow
Waarderingen: Timmetje
Dat zal niet doorgaan dit weekend (en hoogstwaarschijnlijk volgend weekend). No way dat de brandweer dat zal toelaten.

Bwa, er zijn zo veel andere podia, mits crowd control zal dat wel lukken?
Eerste punt is toestemming krijgen. Zou jij als burgemeester of brandweercommandant zijnde dat risico nemen? Je weet niet eens wat er effectief op dit moment is gebeurd. En dan begint het volgende punt, gans die zone is daar hoogstwaarschijnlijk een no-go zone voor publiek, de grootste zone van gans uw festival. En het festival begint nu vrijdag al, ik zie het niet gebeuren.

Ik zie ze nog eerder een geimproviseerde stage opzetten. Gewoon een tafel en enkele spots. Het publiek maakt er sowieso een feest van.

Maar hangt natuurlijk van de brandweer af. En van wat er overblijft van de geluidsinstallatie.
Ik zie ze tegen volgende week wel een geïmproviseerde stage zetten, maar dit weekend zal dat niet lukken vrees ik. Al het puin ruimen, alle materiaal vervangen want al die speakers zijn beschadigd...ben benieuwd waar het op gaat uitdraaien.

Eerste punt is toestemming krijgen. Zou jij als burgemeester of brandweercommandant zijnde dat risico nemen? Je weet niet eens wat er effectief op dit moment is gebeurd. En dan begint het volgende punt, gans die zone is daar hoogstwaarschijnlijk een no-go zone voor publiek, de grootste zone van gans uw festival. En het festival begint nu vrijdag al, ik zie het niet gebeuren.
Inderdaad. De kans dat dit doorgang gaat vinden is nihil.

Sneu voor organisatie en tickethouders.

Users who are viewing this thread