Overig Muzieknieuws

Talking Heads gooit een teaser online. Donderdag is het 50 jaar geleden dat ze hun eerste optreden hadden.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en slyke
Iemand donderdag nog snel even naar Sting? Gratis evenement.

Sting onthult nieuw muzikaal project in Carré

Op donderdagmiddag 5 juni komt Sting naar Koninklijk Theater Carré om zijn persoonlijke muzikale project bekend te maken aan pers en fans.

Dit persevenement is gratis toegankelijk. Reserveer via deze pagina snel een stoel, het aantal plaatsen is beperkt.

Om 14.00 komt Sting aan bij Carré, aan de Amstel. Na de soundcheck openen we de deuren en zal Sting zelf vertellen over het project dat in Carré te zien gaat zijn. We verwachten dat het evenement uiterlijk 15.30 is afgelopen.

Niet geheel onbelangrijk: Sting neemt zijn gitaar mee… Mis het niet!
Waarschijnlijk 'The Last Ship' dat zal worden opgevoerd in Carré.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Spannend, ben echt benieuwd wat we volgende week in Antwerpen krijgen. Ik gok op Stromae, Fever (hopelijk mét Angèle), en iets a la Clouseau?
Vrijdag de 13de hier. Hopelijk niet te veel leaks in de pers vooraf van de voorafgaande twee dagen.
Voorlopig nog niks gezien of gehoord van deze tour en wil ik graag zou houden...
Maar meestal stoot je dan toch altijd per ongeluk op een beeld of koptekst die je liever niet wil zien.

Vrijdag de 13de hier. Hopelijk niet te veel leaks in de pers vooraf van de voorafgaande twee dagen.
Voorlopig nog niks gezien of gehoord van deze tour en wil ik graag zou houden...
Maar meestal stoot je dan toch altijd per ongeluk op een beeld of koptekst die je liever niet wil zien.
Het is elke show een andere verrassing in ieder geval. 😉

Vanavond nog even Suzan en Freek op concert at Sea teruggezien en wauw wat een respect voor die 2. Dat ze daar nog staan en zo sterk zijn... Ook al houd je niet van hun muziek, dit is wat muziek zo mooi maakt .....

Jammer.

Jammer.
Wel een losse show erbij voor Bob Vylan.

Users who are viewing this thread