Rock Werchter 2025

Daar mag gerust wat meer sensibilisering rond komen. Dat een regeling zoals bij Ghost onlangs (alle smartphones in een zakje) niet haalbaar, noch wenselijk is op een festival, snap ik. Maar op Graspop zag ik bij Iron Maiden (dacht ik) in de aanloop naar het optreden regelmatig de boodschap verschijnen om de smartphones in de zak te laten uit respect voor de band en de fans. Geen wonderoplossing, maar het kan enkelingen toch tot inzicht brengen en is een kleine moeite voor de organisatie. Al zal elke band dan ook wel weer zijn zegen moeten geven om die boodschap te mogen plaatsen.

Niet filmen en gsm wegsteken, kan je vragen op een eigen concert/optreden, naar je eigen fans die komen kijken.
Je betaalt een ticket voor hun concert en dan kan je bij de aankoop ergens misschien toestemmen om er mee akkoord te gaan.

Op een festival is dat gewoon bllsht. Mensen kopen tickets voor een festival en alle bands, dus moet niet 1 band aankomen met niet filmen.
Maar ze mogen het natuurlijk vragen...

Respect naar de band toe, allemaal goed en wel.
Maar misschien ook respect toe naar allé fans waardoor je daar kan staan en laat mensen die plezier halen uit het filmen gewoon doen.
En ander mensen die plezier halen uit moshen, crowdsurfen, laat iedereen gewoon zijn ding doen.

Mensen die vanachter beginnen,duwen, moshen en pitten zijn nog irritanter en luisteren nog minder naar het concert dan iemand die filmt.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Vraagje, ik wil coins aankopen in voorverkoop, nu staan beide (we gaan me z’n tweetjes) tickets in mijn Ticketmaster account, maar ik wil niet dat alle coins op mijn bandje gezet worden (anders ben ik iedere keer de sjaak met halen 😬) ik kom er niet echt achter wat de beste keuze is? Weet iemand dat?
ik heb 4 kaarten op mijn account. Iedereen heb ik zijn eigen kaartcode gegeven en die hebben op hun eigen Werchter account hun coins gekocht met invoering van de kaartcode

• Leuk
Waarderingen: Islaaa
ik heb 4 kaarten op mijn account. Iedereen heb ik zijn eigen kaartcode gegeven en die hebben op hun eigen Werchter account hun coins gekocht met invoering van de kaartcode
Naar mijn idee is dit ook de beste optie idd, ff uit vogelen hoe het werkt…wij halen voor het hele weekend coins dus prettig als dit verdeeld is…

Niet filmen en gsm wegsteken, kan je vragen op een eigen concert/optreden, naar je eigen fans die komen kijken.
Je betaalt een ticket voor hun concert en dan kan je bij de aankoop ergens misschien toestemmen om er mee akkoord te gaan.

Op een festival is dat gewoon bllsht. Mensen kopen tickets voor een festival en alle bands, dus moet niet 1 band aankomen met niet filmen.
Maar ze mogen het natuurlijk vragen...

Respect naar de band toe, allemaal goed en wel.
Maar misschien ook respect toe naar allé fans waardoor je daar kan staan en laat mensen die plezier halen uit het filmen gewoon doen.
En ander mensen die plezier halen uit moshen, crowdsurfen, laat iedereen gewoon zijn ding doen.

Mensen die vanachter beginnen,duwen, moshen en pitten zijn nog irritanter en luisteren nog minder naar het concert dan iemand die filmt.
Maar echt, irritante groep die hele show door aan het moshen was waarbij ik meerdere keren gebeukt wordt, vervolgens wordt ik tegen iemand anders aan gebeukt die mij opzettelijk een dikke elleboog geeft. Niet grappig.

Zo werkt het niet zoals ik het nu zie, de barcode van je ticket…zodra je ticket gescand is staan de coins erop…denk ik?
Dat klopt. Je maakt een RW account aan, daaraan koppel je de barcode van je ticket en kun je coins kopen. Bij het scannen van je ticket krijg je het polsbandje met de QR-code waarop je coins automatisch staan.

Zo werkt het niet zoals ik het nu zie, de barcode van je ticket…zodra je ticket gescand is staan de coins erop…denk ik?
Als je nu coins koopt zie je die ook al op je ticket staan. Account aanmaken, barcode ingeven en ze erop zetten. Zo kan je je coins op verschillende tickets zetten

Denk dat het eerder woensdag op donderdag zal worden, dus vooral 's nachts die regen. Misschien met een donderslag. Beetje vergelijkbaar zoals afgelopen nacht bij overgang van erg warm naar iets minder warm.

Buitje kan geen kwaad. Zolang het niet hele dag regent of koud is.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Buitje kan geen kwaad. Zolang het niet hele dag regent of koud is.
En vooral: zolang het niet in die mate is dat de weide verandert in een halve modderpoel. Er moet ook tijd genoeg zijn om de boel te laten opdrogen.

Wat vinden jullie van het nieuwe album van Yungblud? Ik ben wel enthousiast, beetje David Bowie vibes!
Het is niet helemaal mijn ding, maar ik kan het wel hebben. Ga wel kijken denk ik, op zaterdag.

Staan met Zombie en War ook wel twee sterke ballads op die plaat. Alleen jammer dat hij het live waarschijnlijk gaat verpesten door tijdens die nummers heel de tijd te vragen om de handjes in de lucht te steken en te zwaaien...

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Yungblud? Ik ben wel enthousiast, beetje David Bowie vibes!
Heel lekker gevarieerd album. Staan echt een aantal nummers op die ik veel lekkerder vind dan zijn eerdere werk. Alleen later in het album grijpt hij daar weer een beetje naar terug.

Het is niet helemaal mijn ding, maar ik kan het wel hebben. Ga wel kijken denk ik, op zaterdag.

Staan met Zombie en War ook wel twee sterke ballads op die plaat. Alleen jammer dat hij het live waarschijnlijk gaat verpesten door tijdens die nummers heel de tijd te vragen om de handjes in de lucht te steken en te zwaaien...
Je bedoelt zeker fucking hands en fucking wave?

Als die dat overdreven hyper wannabe punkboy van zich afgooit maar eerder gaat voor een strakke rockshow zit er toekomst in.
Bij zijn opkomst vorig jaar ben ik gaan lopen, het kwam zen show niet ten goede eigenlijk.

Users who are viewing this thread