Hoe was de zang? Die is doorgaans zo vals als wat. Dat haalt mij altijd uit het optreden eigenlijkRÜFÜS DÜ SOL in de AFAS Live, erg vette show en visuals waren (zoals verwacht) heel vet. Net iets langer dan 2 uur opgetreden en alles wel gehoord wat ik had verwacht
Innerbloom blijft toch echt wel het beste stuk van de set, maar geen seconde verveeld
Vond Weval (voorprogramma) wel een beetje lafjes eerlijk gezegd
Tja ik snap wel wat je bedoelt - zijn stem is verre van mijn favoriet. Niet echt gemerkt, maar ook niet echt op gelet. De zang sprong er in ieder geval niet uit, maar ook niet verwachtHoe was de zang? Die is doorgaans zo vals als wat. Dat haalt mij altijd uit het optreden eigenlijk
Hij zong een stuk relaxter dan toen op Lowlands een paar jaar terug. Is verbeterd. Volgens mij op de nieuwe platen is het qua zang ook wat makkelijker gemaakt. Maarja, echt heel goed zingen zal hij nooit doen.Hoe was de zang? Die is doorgaans zo vals als wat. Dat haalt mij altijd uit het optreden eigenlijk
Ik las even meegezongen en vroeg me al af hoeLorna Shore. Erg indrukwekkende show, veel pyro en een goede lichtshow. Bijna anderhalf uur compleet in meegezogen.
ha, ik was afgelopen vrijdag bij het concert in het Zuiderpark maar kan deze beschrijving gewoon copy-pasten... Ze speelden voor de eerste keer in een amfitheater (volgens de zanger), maar toch zag de band er niet uit alsof ze er nou zin in hadden. Op de zanger na, dat is wel een sympathieke gast. Ze speelden ook een nummer dat niet op de setlist stond en daarbij kwam hij het publiek in, dat was het enige memorabele van de avond.. Overigens signeerde de band ook, dat siert ze dan wel weer, en veel mensen hadden daar blijkbaar ook behoefte aan.Avondje Metropool Enschede!
Support: Robin Kester
Ik had haar al met band gezien op PP en dit was wel een enorm verschil. Met alleen een toetsenist kwam het toch minder uit de verf. Daarnaast waren haar praatjes wat ongemakkelijk (dit gaf ze dan zelf ook al toe)
The Boxer Rebellion
Allereerst; gewoon een prima concert gezien. Het is toch een band die leunt op een hitje (diamonds) en verder gewoon een leuke set speelt. Het voelt aan alsof het tot in den treure is gerepeteerd, want het kwam nogal routinematig over. Dus wel steengoed, maar niet altijd even spannend. Ben benieuwd morgen naar hun optreden op Pinkpop!
Wat een fantastische bill was dat zeg, met naast Deafheaven nog Birds in Row en Ontaard die weinig onder deden voor Deafheaven.Net in de trein terug van Deafheaven in de Helling.
Compleet buiten mijn straatje maar wat was dit cool zeg. Klein zaaltje, helemaal uitverkocht, maar voorin goeie moshpits en aan de randen de oudjes die lekker mee aan t genieten waren. Heel veel jonge kids die eigenlijk constant in de moshpit bleven en zelfs nog flink wat stage dives bij de Sunbather nummers in de encore.
Mag zo doorkomen in de X-ray op Lowlands