Pinkpop 2025

Hoe bevalt anderen het cashless? Bij ons opzich prima maar anderzijds voor je gevoel….

Nu kost een burger al gauw 11 euro ( doet pijn) en voorheen dacht je: nouja dan maar 3 bonnen.
Precies dat. Voor m’n gevoel loopt het wel wat sneller door nu maar dat kan ook aan de drukte liggen natuurlijk.

Ik vond die Toto cover net echt afgrijselijk, maar misschien ben ik de enige 😅
Dat doet weezer dus wel vaker net als een metallica cover snap dat niet zo goed want ze kunnen makkelijk een uur zonder vullen. Vind sws altijd een cover in een set van een uur stoppen op festivals een zwakte bod als je niet een artiest bent die nog maar 1 album heeft ofzo

Ik vond Weezer niet echt spannend 🙈 ben er zelfs bij weggelopen oeps.... Er was geen interactie niks

Begrijpelijk. Komt op de stream ook niet over. Muzikaal prima, maar erg saai
Set moest echt op gang komen, vanaf Island in de sun vond ik het echt tof. Africa voor mij nog wel een smetje, niet mijn ding zo.

Say it ain't sooooooooooooooo

Buddy Holly episch

Geniet er maar van, volgens L1 verwachten ze zondag 70.000 man 😂
Ik denk dat dit aantal ver van realiteit gaat zijn, als dat zo is dan moeten die schaduwtenten op het veld toch weg gehaald worden!!

Confidence man op de livestream. Ik dacht eerst: 'Wat is dit voor bagger.' Maar naarmate de set vordert, vind ik het steeds leuker worden. Of is het gewoon de combinatie van zon met vrolijke muziek?

Net even dit topic gecheckt om te verifiëren naar wat ik aan het kijken ben op de stream, want euhm ja, is wel apart :ROFLMAO:

Confidence man op de livestream. Ik dacht eerst: 'Wat is dit voor bagger.' Maar naarmate de set vordert, vind ik het steeds leuker worden. Of is het gewoon de combinatie van zon met vrolijke muziek?
Identiek hetzelfde gevoel haha

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Terrein is ook echt wel een verbetering. Heel fijn om dat rondje weer te kunnen lopen, er zijn echt nog voldoende zitplekken beschikbaar en ook relatief wat schaduwplekjes. Dat het niet zo druk is helpt natuurlijk ook, maar echt prima so far.
Helpt dat rondje kunnen lopen echt veel voor de doorstroming van het volk? Want dat vonden we vorig jaar hatelijk, zo zonder rondje te kunnen lopen...

Als geen van de grote(re) namen toestemming geeft, en daar lijkt het op, dan wordt die stream wel een heel karig modderslootje dit jaar. Jammer, altijd leuk om er toch een beetje bij te zijn.

Users who are viewing this thread