Rock Werchter 2025

Interesting article about how big festivals are booking earlier and also some news about Yungblud. Apparently he's playing in Bristol early afternoon on Saturday July 5th and then going to Werchter. Hopefully he's saving his energy for the main show :). And I was right RW Was looking for a cheap alternative for Kings of Leon instead of paying more money for Muse (because of Kings of Leon).
Playing Bristol on 13th July

Weinig dat we niet weten in dat artikel. Logisch dat ze hun budget respecteren. LN is gezond bedrijf, maar dat kan ook maar door op de cijfertjes te letten. Je weet nooit welke pandemie er plots opduikt of ander obstakel zoals aanhoudende wateroverlast of zoals met de aanslagen en alles die erbij komt.

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Met de toevoeging van Boston Manor lijkt mijn dag vrijdag vast te liggen:

PVRIS (My House, leuk nummer)
Sylvie Kreusch
Wet Leg
Mark Ambor
Weezer
Boston Manor
Arsenal
Simple Minds
Green Day

Topdag!

• Leuk
Waarderingen: Lisa23

Interessant artikel over hoe grote festivals steeds eerder boeken en ook wat nieuws rond Yungblud. Blijkbaar speelt hij zaterdag 5 juli eerst in Birmingham in de vroege namiddag om dan naar Werchter af te zakken. Hopelijk spaart hij zjjn energie voor de belangrijkste show:). En ik had gelijk RW Zocht een goedkoop alternatief voor Kings of Leon ipv meer geld te dokken voor Muse (ivm Kings of Leon).
Ik blijf erbij dat Muse voor volgend jaar al geboekt is, aangezien het ook weer tijd is voor een nieuw album.

• Geweldig
Waarderingen: musicislife
Gaat ook wel enorm spannend worden om die mens op tijd van Birmingham in Werchter te krijgen. Dat toont ook wel hoe moeilijk het geweest moet zijn om die vervanging te vinden als je met zo'n trucjes moet komen.

Gaat ook wel enorm spannend worden om die mens op tijd van Birmingham in Werchter te krijgen. Dat toont ook wel hoe moeilijk het geweest moet zijn om die vervanging te vinden als je met zo'n trucjes moet komen.
Dat zal wel geen probleem vormen. Privévliegtuigje lost dat wel op.

Ik blijf erbij dat Muse voor volgend jaar al geboekt is, aangezien het ook weer tijd is voor een nieuw album.
De enigste zekerheid is dat Linkin Park al aangekondigd is als headliner voor Rock am Ring 2026. Muse moet natuurlijk volgend jaar ook een aantal festivals willen doen De kans lijkt me groter dat volgend jaar the Foo Fighters headliner zijn van RW.

• Confetti
Waarderingen: Paddy

Interessant artikel over hoe grote festivals steeds eerder boeken en ook wat nieuws rond Yungblud. Blijkbaar speelt hij zaterdag 5 juli eerst in Birmingham in de vroege namiddag om dan naar Werchter af te zakken. Hopelijk spaart hij zjjn energie voor de belangrijkste show:). En ik had gelijk RW Zocht een goedkoop alternatief voor Kings of Leon ipv meer geld te dokken voor Muse (ivm Kings of Leon).
Staat er toch nergens?

• Leuk
Waarderingen: Bwoite en Timmetje

Heb je het artikel dat je stuurt wel gelezen? Staat toch duidelijk dat Muse niet aan de orde was omdat ze al een headliner hadden? Heeft niets met geld te maken.

Zoals hier al vaker gemeld gaat muse niet onder sam fender spelen ongeacht het budget

• Leuk
Waarderingen: Paddy en jimmywe
Weinig dat we niet weten in dat artikel. Logisch dat ze hun budget respecteren. LN is gezond bedrijf, maar dat kan ook maar door op de cijfertjes te letten. Je weet nooit welke pandemie er plots opduikt of ander obstakel zoals aanhoudende wateroverlast of zoals met de aanslagen en alles die erbij komt.
Ze hebben financieel ook moeilijke jaren gehad in de jaren '90, dus ze weten hoe snel het fout kan lopen.

• Leuk
Waarderingen: Bwoite
Wellicht niet helemaal on topic maar kan het nergens anders vinden: ik probeer voor de donderdag via ticketmaster doorverkooptickets te kopen en dan vrienden te overtuigen om te gaan. Maar kan je die tickets dan nog verder verkopen mocht ik alleen staan? Ik zie via TM dat ze niet nog een x op hun platform aan kan bieden. Kunnen die dan wel via bijvoorbeeld ticketswap doorgestuurd worden naar een andere koper?

Met de toevoeging van Boston Manor lijkt mijn dag vrijdag vast te liggen:

PVRIS (My House, leuk nummer)
Sylvie Kreusch
Wet Leg
Mark Ambor
Weezer
Boston Manor
Arsenal
Simple Minds
Green Day

Topdag!
Mijn vrijdag is als volgt: